نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از اقدامات انجام شده در برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: با همراهی و همدلی مردم و مسوولین فضای مناسبی برای مبارزه با این بیماری در استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۳۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 30 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما در این جلسه که با حضور استاندار و اعضای شورای معاونین استانداری برگزار شد به همکاری مطلوب نیروهای نظامی و انتظامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مسوولین در کنار مردم بسیار با اهمیت است و استاندار کرمانشاه نیز همیشه پرتلاش و پای کار است و همین روحیه با سبب شده که مشکلات ما نسبت به دیگر استانها بسیار کمتر باشد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر تداوم روند مطلوب تأمین اقلام ضروری و کالاهای مورد نیاز مردم تأکید کرد و بیان داشت: از همه ظرفیت های موجود برای خدمت به مردم استفاده شود و به همگان توصیه می کنم به وظیفه و تکلیف خود عمل نمایند و همه ما موظف به انجام دستورات و مصوبات برای حفظ سلامت مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان به لزوم اهتمام جدی و تلاش مستمر در بحرانها اشاره کرد و گفت: در این مواقع حساس باید توانایی و همت خود را نشان بدهیم و به وظایف خودمان عمل کنیم که خوشبختانه تا الان مسوولین عملکرد مناسبی داشته اند و مردم هم مشارکت و همراهی بسیار خوبی را نشان داده اند.

وی در خاتمه در پیامی به مردم شریف و فهیم استان توصیه کرد در روز 13 بدر برای حفظ سلامت خود،خانواده و هم استانی های عزیز از خانه ها بیرون نروند و در خانه بمانند زیرا این توصیه های پزشکان و مسوولین استان برای حفظ سلامت آنهاست و به امید خداوند از این مرحله هم عبور خواهیم کرد و روزهای خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار