بر اساس این طرح و با اعلام رسمی رئیس پلیس راه مازندران از نخستین دقایق بامداد امروز نیز ورود خودروها و افراد غیربومی به استان ممنوع شده است و تنها افرادی که قصد خروج از استان را دارند می‌توانند از جاده‌های کنارگذر استفاده کنند.
کد خبر: ۸۳۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 27 March 2020

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از آحاد مردم شریف استان دعوت کردند تا با رعایت همه جزییات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند. ‎

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لایینی و احمد حسین زادگان طی پیامی تاکید کردند : از زمان انتشار ویروس منحوس کرونا؛ بحمدلله اقدامات لازم، بموقع و ضروری به منظور مقابله با آن صورت گرفته است.

آنان افزودند: فعالیت های شبانه روزی در حوزه های پیشگیری، مقابله و درمان بیماران از سوی اقشار مختلف خاصه، مجاهدان خط مقدم و مدافعان سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و کادر و پرسنل خدوم بهداشت و درمان و نیز نیروهای همیشه در صحنه جهادی و جوانان مومن انقلابی بعمل آمده است.

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران تصریح کردند: طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف تشدید قطع زنجیره ی انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح کشور بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از بامداد جمعه هشتم تا ۱۵ فروردین ماه در کشور اجرا می‌شود که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تمدید خواهد شد.

آنان از مردم فهیم، آگاه و بافرهنگ مازندران خواستد تا با رعایت همه جزییات طرح و استمرار ماندن در خانه ، ضمن یاری کردن کادر درمانی کشور که روزهای بسیار سختی را برای نجات جان هموطنان می گذرانند _ کمک کنند تا بزودی شاهد قطع زنجیره شیوع این ویروس و کنترل کامل آن باشیم.

محمدی لائینی و حسن زادگان گفتند: این برنامه صرفا در جهت حمایت و پشتیبانی و صیانت از جان هموطنان و هم استانی های عزیز اعمال و اجرا می شود و توقع می رود؛ همگان، به عنوان یک تکلیف و وظیفه اخلاقی، اجتماعی و انسانی برای مراقبت از جان خود و عزیزانمان رعایت کنیم.

طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از بامداد امروز جمعه هشتم فروردین در مبادی شهرهای مختلف مازندران آغاز شده‌است. ‎

طبق اطلاعیه وزارت کشور که از سوی استانداری مازندران نیز منتشر شده است به منظور مقابله و ممانعت از گسترش شیوع کرونا در کشور طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری از بامدادامروز آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

بر اساس این طرح و با اعلام رسمی رئیس پلیس راه مازندران از نخستین دقایق بامداد امروز نیز ورود خودروها و افراد غیربومی به استان ممنوع شده است و تنها افرادی که قصد خروج از استان را دارند می‌توانند از جاده‌های کنارگذر استفاده کنند.

طرح جلوگیری از ورود افراد غیربومی در جاده هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، محور ارتباطی با استان گیلان در غرب و استان گلستان در شرق آغاز شده است و علاوه بر این در مبادی ورودی شهرها هم تدابیر برای جلوگیری از ورود افراد غیرساکن به اجرا گذاشته شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم اکنون یکهزار و ۲۳۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار