کد خبر: ۸۳۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 19 March 2020

پیام نوروزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگانملتی که بر باورهای خود ایستاده به سعادت رهنمون خواهد شد
گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین
ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر برترینش کن برایم این زمان و این زمین
بوی جان می آید اینک از نفسهای بهار دست‌های پر گل اند این شاخه‌ها ، بهر نثار
با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ” با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ”
شهر سرشار است از لبخند ، از گل ، از امید تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد

نوروز ، یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار و پاسداشت پاکی‌ها ، نیکی‌ها و پهلوانی‌هاست و جشن عید نوروز است که همه سال با شروع فصل بهار و رستاخیز طبیعت بزرگترین آیه خداوند است برای زمین که:
﴿ أَنَ‌ اللَّهَ‌ الَّذِي‌ خَلَقَ‌ السَّمَاوَاتِ‌ وَ الْأَرْضَ‌ قَادِرٌ عَلَى‌ أَنْ‌ يَخْلُقَ‌ مِثْلَهُمْ‌ (الاسرا آیه 99 ) ﴾
خدایی که آسمان‌ها و زمین را آفریده، قادر است مثل آنان را بیافریند؛
سالی که پشت سر گذاشتیم با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایش به پایان رسید و تجربیات آن به اندوخته‌های ما اضافه شد، سالیکه با تمام سختی‌ها نشان داد که ملت ایران با همبستگی از تمامیت خود دفاع می‌کنند. پیمان می‌بندیم که با همت و عزم بیشتر در سال جدید برای و رفع نواقص و مشکلات و رسیدن به موفقیت و کامیابی با توان مضاعف حرکت خواهیم کرد وباور داریم که در سال‌های پیش رو شاهد بالندگی کشور در سایه تلاش دوشادوش یکایک هموطنان خواهیم بود .
تلاش مجموعه درمان تأمین اجتماعی نیز در سالی که گذشت ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی به مردم عزیز بخصوص بیمه‌شدگان محترم تأمین اجتماعی بود. و امیدواریم در سال آتی نیز با توکل به خداوند متعال بتوانیم گام‌های مثبتی در ارتقاء خدمات خود به مراجعین برداریم و شایسته خدمت کنیم .
اینجانب سال نو و عید نوروز را به همه همکارانم در گوشه و کنار کشور پهناور و غیور ایران تبریک عرض می کنم و برای یکایک مردم میهنم تندرستی ، نشاط و پیروزی آرزومندم .

دکتر مریم امیری
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار