مردمانی بی خیال و بی توجه که برای سلامتی خود و خانواده و دوستانشان ارزشی قائل نبوده و اگرچه دیر متوجه خطرناک بودن اوضاع شدند و می‌توانستند خود و خانواده‌ی خویش را قرنطینه کنند ، اینکار را نکردند و حتی به مسافرت و جابه‌جایی های غیرضروری معمول اصرار داشتند.
کد خبر: ۸۳۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 13 March 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ هم‌وطنان عزیز امروز طرز تهیه‌ی آش کرونا برای هشتاد میلیون نفر و مواد لازم برای این آش رو توضیح می‌دهیم, مواد لازم برای تهیه‌ی آش کرونا:

۱- یک یا چند شرکت هواپیمایی برای وارد کردن ویروس کرونا به داخل کشور و گسترش سریع آن در تمام استانها...

۲- وزارت امور خارجه‌ی بی‌خیال تا افراد ناقل با خیال راحت بدون قرنطینه شدن وارد کشور شوند و ویروس را همه جا پخش کنند و به جای بستن مرزها و ممانعت از ورود ویروس از کشورهای آلوده فقط به «لبخند زدن» آنهم از نوع همیشگی اکتفا نمود. تازه شانس آورده‌ایم طرف ظریف است اگر کسی دیگه بود چه خاکی به سرمان می‌شد.

طرز تهیه‌ی «آش کرونا» برای هشتاد میلیون نفر؟!

۳- برگزاری انتخابات مجلس و حضور کاندیداهایی مست انتخاب شدن که علیرغم آگاهی از ورود ویروس کرونا به کشور و خطرناک بودن آن فقط به هدف تکیه زدن بر صندلی بهارستان با برگزاری میتینگ‌های وسیع و دعوت از گروه‌های موسیقی و دادن غذا و نوشیدنی بعضاً غیربهداشتی نقش بسیار وسیعی در اپیدمی شدن بیماری در کشور داشتند. لطفاً این گروه بخوانید ویرانگر وطن را هیچگاه فراموش نکنید. ورود هر کدام از آنها به مجلس معادل آلوده کردن شهر و استانی در حد وسیع بوده است. که با هزینه‌های میلیاردی موجب گسترش وحشتناک بیماری در سراسر شهرها و روستاهای ایران عزیز شدند.

۴- وزارت کشوری که به جای قدغن کردن اجتماعات کاندیداهای مجلس و جلوگیری از برگزاری حضوری انتخابات مشوق و زمینه‌ساز ایجاد این اپیدمی گردید در حالی که به راحتی می‌توانست مانع آن شود.
وزارت کشوری که با یک بیانیه می‌توانست مانع از برگزاری اجتماعات و مراسمات توزیع «شام و نهار» و میتینگهای مردم آلوده کن گردد. قطعاً بیشترین توزیع بیماری و همه گیر شدن آن در دوره‌ی تبلیغات کاندیداها ایجاد شده است.

۵- صدا و سیمای «میلی» که مدام تا اواخر بهمن با تهیه‌ی گزارشات دور از واقع به جای تشویق مردم به ماندن در خانه ، سعی در عادی نشان دادن اوضاع داشت و به همه‌ی مردم القاء می‌کرد که هیچ‌گونه خبری نیست و اوضاع بر وفق مراد است.

۶- یک عدد وزیر بهداشت بانمک و مُشتی رئیس دانشگاه اجیر که هر روز بیانیه بدهند، در استان آنها هیچ موردی از کرونا مشاهده نشده است.

جشنواره ی زمستانیِ؛ "تب و تعریق و اخ و سرفه‌ی"

جناب حریرچی که معاون وزیر بهداشت بوده و به طور آنلاین سه شبانه روز از «صدا و سیما» پخش شد را بارها ببینید. این بزرگوار پس از بهبودی نسبی از کرونا باز هم توسط وزیر بانمک به عنوان «سفیر توزیع کرونا منصوب» تا با سفرهای بین استانی و گزارش آن به جناب نمکی ، مختصر جاهایی که درگیری ندارند را حتماً آلوده کنند.

این گروه وطن ویران کن که می‌شود آنها را مردم‌کُش خواند را هم هیچ‌گاه فراموش نکنید که نقش بسیار مهمی در گسترش و همه گیر شدن بیماری داشتند.

این گروه نادان به جای دادن پیام‌های بهداشتی هشدار دهنده‌ی عمومی از طریق «صدا و سیما» و «فضای مجازی» و تهیه‌ی اقلام مورد نیاز بیمارستانی و غیربیمارستانی برای مقابله با بیماری مدام بیان می‌کردند که (خبری نیست).

۷- مردمانی بی خیال و بی توجه که برای سلامتی خود و خانواده و دوستانشان ارزشی قائل نبوده و اگرچه دیر متوجه خطرناک بودن اوضاع شدند و می‌توانستند خود و خانواده‌ی خود را قرنطینه کنند ، اینکار را نکردند و حتی به مسافرت و جابه‌جایی های غیرضروری معمول اصرار داشتند.

۸- ولی مهمترین جزء برای تهیه‌ی آش کرونایی هشتاد میلیونی «وجود» رئیس جمهوری است که شلغم پُخته را هم چاشنی آش کرد. (البته شلغم پخته دارای خواصی میباشد)
رئیس جمهوری که بگوید از گران شدن بنزین خبر نداشته!
یا اینکه در اوج بیماری بگوید از شنبه برگردید سر کارتان و خبری نیست!
یا اینکه بگوید: من هفته‌ای یکبار در جلسات ستاد مبارزه با کرونا شرکت می‌کنم و...!؟
وجود چنین رئیس جمهور دانشمند ! و فهیمی ! برای تهیه و آماده‌سازی «آش کرونا» برای هشتاد میلیون نفر الزامی است. تمام اجزاء قبلی آش مستقیم یا غیرمستقیم از این عالیجناب دستور گرفته و تبعیت می‌کرده‌اند. سر ریز آش تهیه شده توسط جناب ایشان و کابینه‌ی وی به چندین کشور هم صادر گردیده و همسایه‌ها و دیگران را بی‌نصیب نگذاشته‌اند.
جناب رئیس جمهور تدبیر و امید آش کرونایی طبخ شده بخوانید توسط شما و هیئت دولت‌تان
آش کشک خالته
بخوری پاته
نخوری پاته.
در پیشگاه ملّت بزرگ ایران و تاریخ به عنوان مسبّب این اپیدمی همیشه مسئول خواهی بود.

انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن عباسی ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار