استاندار هرمزگان عدم حضور مردم در مکان های پر ازدحام و تجمع و خودداری از تردد و سفرهای غیر ضروری برای پیشگیری از بیماری کرونا را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آموزش عمومی برای رعایت اصول بهداشتی در راستای مقابله با کرونا باید جدی گرفته و به صورت گسترده ترویج شود.
کد خبر: ۸۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۵ 10 March 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ همتی با بیان اینکه با هشدارهای اعلام شده و اقدامات صورت گرفته و همچنین عدم ارائه خدمات به گردشگران در استان، میزان ورود مسافر به هرمزگان به شکل چشمگیری کاهش یافته است، افزود: از مردم می‌خواهیم تا به طور جدی از ترددها و سفرهای غیر ضروری درون و برون استانی و همچنین تردد غیرضروری در درون شهرها خودداری کنند.

مردم به توصیه‌های بهداشتی توجه و از تردد و مسافرت غیرضروری به طور جدی خودداری کنند

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تامین نیازها و تجهیزات درمانی بخشی از کار در مقابله با بیماری کرونا محسوب می‌شود که در حال انجام است، اظهار داشت: فرهنگ عمومی مقابله با بیماری کرونا از جمله مهمترین موارد برای پیشگیری و کاهش این بیماری است که لازم است مردم به طور جدی به توصیه و هشدارها برای مقابله با این بیماری توجه کرده و با کمک یکدیگر به سمت شکست آن گام برداریم.

وی گفت: یکی از موارد مهم در راستای فرهنگ پیشگیری از این بیماری، خودداری از رفت و آمد ها و مسافرت های غیرضروری چه در درون شهرها و استان و چه برون شهری و برون استانی است.

آموزش و فرهنگ عمومی پیشگیری از بیماری کرونا ترویج شود

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار