کوتاهی وزارت کشور قابل اغماض نیست و به راحتی می توانست با درک صحیحی از شرایط موجود از برگزاری اجتماعات تبلیغاتی جلوگیری کند.کاندیداهای انتخابات مجلس هم که مسئول اجتماعات و میتینگ ها بودند و گروه‌های موسیقی و کارناوال گسترش کرونا به راه‌انداخته بودند در حال حاضر کجا تشریف دارند؟
کد خبر: ۸۲۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 27 February 2020

«تابناک هرمزگان»، حسن عباسی؛ یکی از وظایف اصلی وزارت کشور برقراری امنیّت در شهرها و مناطق روستایی و مسکونی کشور است. در واقع معاونت‌های سیاسی استاندارها به پیشنهاد استاندار و با حکم وزیر کشور منصوب می شوند.
فرمانده‌های انتظامی هر استان هم در ارتباط تنگاتنگ با معاونت‌های سیاسی استاندار و تحت نظر آنها عمل می‌کنند. مسئول برگزاری اجتماعات قانونی و صدور مجوز برای این اجتماعات هم بر عهده‌ی وزارت کشور و استانداری‌های آنها هست.
از حدود 20 روز قبل از شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی موارد مشکوک به کرونا در نواحی مختلف کشور مطرح و در حال گسترش بود.

نقش وزارت کشور در گسترش اپیدمی کرونا!
با توجه به دستور العملهای وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی شایسته و بایسته بود که در طول 10 روزه‌ی تبلیغات کاندیداها وزارت کشور از برگزاری میتینگ‌ها و تجمعات تبلیغاتی ممانعت کامل به عمل می‌آورد تا موجب گسترش ویروس و همه گیر شدن آن نگردد.
بدتر از آن دعوت کردن گروه ‌های موسیقی توسط کاندیداها برای به دست آوردن رأی بیشتر از تهران به مراکز استانها و بعد از آن سلفی گرفتن مردم بی‌نوا و از همه جا بی‌خبر با به اصطلاح هنرمندان خودشان، کاندیداهای بی خیالی که به جای فکر کردن به سلامتی مردم و توصیه به مردم تا در منازلشان بمانند با دادن شام و نهار و دعوت کردن مردم به شرکت در اجتماعات و دعوت کردن گروه‌های موسیقی از تهران موجبات گسترش شدید ویروس و اپیدمی شدن آنرا فراهم کردند.
کوتاهی وزارت کشور قابل اغماض نیست و به راحتی می توانست با درک صحیحی از شرایط موجود از برگزاری اجتماعات تبلیغاتی جلوگیری کند.
این عملکرد وزارت کشور مویّد به خطر انداختن امنیت ملی به جای حفظ و برقراری امنیت ملی میباشد.
کاندیداهای انتخابات مجلس هم که مسئول اجتماعات و میتینگ ها بودند و گروه‌های موسیقی و کارناوال گسترش کرونا به راه‌انداخته بودند در حال حاضر کجا تشریف دارند؟ و برای آشِ شُلِ قلمکاری که برای مردمشان پخته‌اند چه می خواهند بکنند؟
آیا شما و نمایندگی شما ارزش این اپیدمی را داشت؟ شما اگر واقعاً مردم دوست بودید به جای برگزاری تجمعّات مردم را تشویق به ماندن در خانه می‌کردید تا این سطح از درگیری با ویروس کرونا را در کشور نداشته باشیم.
خدا از حق خودش می‌گذرد ولی از حق بندگانش نه، مردم عزیز ایران این رفتار شما کاندیداها و مسئولین وزارت کشور را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار