فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و ڪشف 59 فقره سرقت در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 23 February 2020
سردار" غلامرضا جعفری" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهرستان بندر عباس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات تخصصی و شگرد‌های پلیسی باند ۴ نفره سارقان منازل شهرستان بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت قضائی، در یکی از استان مرکزی کشور دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: متهمان با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک، به ۴۵ فقره سرقت منزل و ۱۴ فقره سرقت جلو بانکی ودر مجموع به ۵۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار جعفری در خصوص نحوه سرقت اعضای این اند حرفه‌ای اعلام داشت: متهمان با توجه به اشرافیتشان نسبت به حوزه ابتدا ساختمان‌ها و منازل فاقد نگهبان را به عنوان هدف سرقت شناسایی و با تخریب درب آپارتمانی و شگرد توپی زنی اقدام به انجام سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری سایر همدستان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
دیگه نزدیک عیده و سارقین برای سرقت از منازل خیز برداشتن، پس یادمون باشه که در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها تنها معابر ورود سارقین هستند که اگر قفل ضد دیلم روی در نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل باز یا تخریب شدن نباشه و حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، ... و پنجره ها نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل تخریب از محل جوش یا فاصله انداختن بین میله ها نباشه، دیگه حتی اگر سارقین تا پشت در و ... پنجره ها هم برسند هیچ کاری نمیتونن بکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار