رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب از اتمام عملیات اجرایی پروژه مکانیکی حوزه تیغ سیاه این شهرستان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد .
کد خبر: ۸۲۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 17 February 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان» پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان اعلام کرد ؛ خسرو بهرامی نژاد گفت: این پروژه از محل اعتبارات صندق توسعه ملی در منطقه تیغ سیاه  و در فاصله 90 کیلومتری از مرکز شهرستان در بخش توکهور هشتبندی واقع گردیده است  .

وی افزود: این سازه آبخیزداری در کنترل و مهار سیل رودخانه تیغ سیاه تاثیربسزایی دارد و می تواند سبب تقویت آبخوانها، سفرههای زیرزمینی و چاه های کشاورزی پایین دست شود.

بهرامی نژاد خاطر نشان کرد : این سازه با اعتبار 250 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و دارای 5.5 متر ارتفاع کل  4 متر  ارتفاع مفید و 100  هکتار مساحت  حوزه آبخیز با توان ذخیره آب به حجم بیش از 170000  مترمکعب در سال از اوایل دی ماه آغاز و هم  اکنون با پیشرفت 100 درصدی به اتمام رسید.  

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی عملیات مکانیکی بسته فارغان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی شهرستان حاجی آباد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی عملیات مکانیکی بسته فارغان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ ایوب شکاری گفت : این پروژه بعد از حدگذاری و تعیین دقیق محل اجرای عملیات آبخیزداری و پی ریزی زمین مورد نظر به پیمانکار جهت اجرای پروژه عملیات مکانیکی احداث سد حوزه آبخیز بسته فارغان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تحویل گردید که پروژه مذکور 80 درصدی پیشرفت فیزیکی داشته است .

شکاری افزود : این پروژه مکانیکی به شرکت ماهان بتن تحویل پیمانکار داده شده است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار