اگر صبح روز شنبه این اتفاق می‌افتاد چه سرنوشتی در انتظار دانشجویان یا مردم و عابرین بود حال باید ببینیم که آیا ریزش این دیوار کج نشانه‌ای نیست که دردی از دردهای این دانشکده دوا شود!؟
کد خبر: ۸۲۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۷ 14 February 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ دانشکده‌ی دندانپزشکی و دانشجویانش واقعاً از یاد مسئولین رفته‌اند! کیوان کهن شهری دبیر شورای صنفی دانشکده دندانپزشکی در مصاحبه با خبرنگار تابناک گفت: مشکلات این دانشکده بسیار زیاد است اینکه از کدامشان باید شروع کرد آدم را سردرگم می‌کند.

ریزش دیوار کج هم دردی از دانشکده دندان پزشکی هرمزگان دوا نخواهد کرد!؟
اما موضوعی که الان مورد اهمیت است و در مطبوعات و فضای مجازی دست به دست شده ریزش دیوار دانشکده دندانپزشکی است؛ این دیوار از زمانی اهمیت پیدا کرد که مسئولین دانشکده تصمیم گرفتند پارکینگ دانشکده را به فضای سبز تبدیل کنند! در آن زمان ما بسیار پیگیری کردیم که پارکینگ را به دانشجویان برگردانند و دلایل متعددی داشتیم از جمله خطرناک بودن محیط اطراف دانشکده با توجه به ساختمان سازی در آن ناحیه یا کمبود بسیار کم فضا در کوچه که دانشجوها را مجبور به پارک وسایل نقلیه خود در فضای پشت دانشکده یعنی دقیقاً همان مکانی که دیوار ریزش کرد می‌کرد.
این دیوار مدت زمان زیادی است که کج بود به طوری که بعضی از دانشجویان نسبت به کج بودن این دیوار اطلاع رسانی کرده بودند حال نکته جالب کار اینجاست که محیط پارکینگ که از دانشجو گرفته شد و قرار بود تبدیل به فضای سبز شود هنوز دست نخورده است و هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
دانشکده دندانپزشکی و دانشجویان از یاد و مسئولین رفتند و گویا مسئولین اصرار به این موضوع دارند که دانشجو تا تخریب کامل این دانشکده باید در این جا بماند و هزینه‌های احتمالی جانی و مالی که شاید دانشجو باید بپردازد مهم نیست اگر روند کار اینگونه است که دانشجویان خود حاضرند با کلنگ این محل را برایشان آماده کنند.
به این هم باید فکر کرد که اگر صبح روز شنبه این اتفاق می‌افتاد چه سرنوشتی در انتظار دانشجویان یا مردم و عابرین بود
حال باید ببینیم که آیا ریزش این دیوار کج نشانه‌ای نیست که دردی از دردهای این دانشکده دوا شود!؟

ریزش دیوار کج هم دردی از دانشکده دندان پزشکی هرمزگان دوا نخواهد کرد!؟

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار