پوستر نمایش « حلزون» محبوب ترین اثر هوبرت هنری دیویس همزمان با آغاز پیش فروش بلیط رونمایی شد.
کد خبر: ۸۲۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 08 February 2020

به گزارش خبرنگار «تابناک» کارگردان این اثر، مجتبی بستان پیرا، پیش از این در اردیبهشت ماه سال جاری، نمایش « آمیگدال» را در تهران به روی صحنه برده است.
کارگردان نمایش اعلام کرد: همزمان با آغاز پیش فروش بلیط نمایش «حلزون» به نویسندگی هوبرت هنری دیویس، ترجمه ی نسیبه جمشیدی شاهرودی و تهیه کنندگی علی شفیعی در سایت شرجی بلیط، از پوستر این نمایش با طرحی از محمد (سینا) افشار رونمایی شد.

وی تأکید کرد: این نمایش، با بازی عدنان انصاری، ساینا امیری، ایسا صادقی و نسیبه جمشیدی شاهرودی در بندرعباس به روی صحنه می رود.
همچنین در خلاصه نمایش آمده است:
" تنها یک حلزون کافیست که همه ی اهالی خانه را مبتلا کند . شکست دادن زنی که سالها حلزون ماهری بوده کار آسانی نیست و هر تلاش به نبردی خنده دار و اپیک تبدیل می شود ."
به گفته این کارگردان: از دیگر عوامل این نمایش می توان به منشی صحنه: فرشید روا،، آهنگساز: هومن حسین پور، نوازنده ساکسیفون: رامین محادی زاده، طراح لباس و چهره پرداز: ساینا امیری، خیاط: پونه انصاری زاده، اپراتور صدا: امید لطفی پور، طراح گرافیک: سینا افشار اشاره کرد.
شایان ذکر است: نمایش «حلزون» هر شب از 24 بهمن ساعت 20 در پلاتو آفتاب بندرعباس روی صحنه می رود . علاقه مندان جهت خرید اینترنتی بلیط نمایش می توانند به سایت sharjibelit.ir مراجعه کرده و یا با شماره 09174993013 تماس بگیرند.

حلزون برای اولین‌بار در ایران به روی صحنه می‌رود

حلزون برای اولین‌بار در ایران به روی صحنه می‌رود

انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن عباسی ، حلزون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار