جشن موسیقی کرمانشاه با اجرای گروه«ماهیما» و با صدای حجت اشرف زاده، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۲۴ بهمن در تالار انتظار این شهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۲۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 06 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا،در این جشن ۱۳ گروه با موسیقی های پاپ، سنتی، محلی و تلفیقی از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه اجرا خواهند داشت.

پنجشنبه ۲۴ بهمن گروه ماهیما با صدای حجت اشرف‌زاده اجرا خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اجرا، به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

گروه‌های« سنقر، شاهو، دالاهو، لاوک، ژیوا ،درنگ، استاد محمدیان، ارغوان، آوا، خاموش و رود» با موسیقی های محلی و سنتی در روز شنبه ۲۶ بهمن از ساعت ۱۶ و به صورت رایگان برای علاقه مندان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده اند.

روز یکشنبه ۲۷ بهمن گروه« ایهام» با هنرنمایی« زانیار خسروی و مازیار لشنی» اجرا خواهند داشت و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اجرا به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۹ و ۳۰ بهمن) گروه «برادران آرش و مسیح» با اجرای موسیقی های پاپ هنرنمایی می‌کنند و دوستداران موسیقی برای تهیه بلیت این اجرا به سایت «آراد کنسرت» مراجعه کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار