به او خبر داده بودند تا 3 ماه کارت اقامتش می رسد و چون این اتفاق نیفتاد گفتند که شاید رسیده به خانه و او خانه نبود که دریافت کند؛ لذا قبل از رفتنش به انگلیس به ترکیه عازم شد تا کارتش را دریافت کند. او مدعی شدمشکل اقامتی ندارد.
کد خبر: ۸۱۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 02 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، رسانه های ترکیه دلیل اصلی بازداشت او را پایان مهلت مجوز اقامتش در ترکیه عنوان کردند ولی خودش مدعی شد که هرگز مشکل ویزا نداشته است و رفتنش به ترکیه برای دریافت کارت اقامتش بود.

 

 

 

 

امیر تتلو عامل اصلی دستگیری اش را انتشار موزیک ویدئوی جهنم می داند که هنوز ثابت نشده است و گفته می شود اتهامات دیگری دارد.

نام تتلو در لیست قرمز اینترپل قرار دارد که منجر به دستگیری او شد و شائبه برگشتش به ایران را پررنگ کرده است.

او گفت که از ترکیه خیلی دلخور است و فعلا که ویزای انگلیس دارد دوست دارد در انگلیس و اروپا و کانادا و حتی آمریکا کنسرت داشته باشد.

بازداشت او حتی آنهایی که علاقه ای به سبک خواندن او و خودش ندارند را بسیار نگران کرده است.

او اظهار کرد دولت ترکیه هم می گوید که هیچ مشکلی با او ندارد و این پیغام ازسوی ایران است اما استرداد او چندان قابل تصور نیست چون کشورهای عضو سازمان ملل باید به پایداری حقوق اولیه هر انسانی پایبند باشند و بازگشت او به ایران ناقض حقوق انسانی است.

تتلو در پایان صحبت هایش در این باره گفت: فکر نمی کنم مرا به ایران بفرستند چون در آنجا امنیت جانی ندارم و قبلا هم 10 سال زندان بوده ام.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار