نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مسؤولان حتی اگر نتوانند مشکلی را حل کنند اما لازم است مشکل مردم را بشنوند‌.
کد خبر: ۸۱۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 02 February 2020

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در جمع مدیران کل دستگاه‌ها و روسای سازمان‌های سراسر خوزستان به ‌مناسبت آغاز دهه فجر، اظهار کرد: توصیه امام و مقام معظم رهبری به مسئولین همواره این بوده که مثل مردم زندگی کنید، از همان جایی خرید کنید که مردم عادی خرید می‌کنند و وسیله‌ای را سوار شوید که مردم استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: سزاوار نیست مردم درد داشته باشند، گاهی حتی اگر کاری از ما برنمی‌آید، با روی گشاده به مردم پاسخ دهیم. شاید نتوانیم مانند اولیا الهی و حتی امامین انقلاب زندگی کنیم اما درد مردم را بهتر بشنویم‌.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: در پیشگاه خداوند متعال هیچ عملی بعد از عبادت خدا، هیچ عملی مثل رفع نیاز و مشکل مردم ثواب ندارد و تلاش کنیم مشکلات مردم را رفع کنیم.


وی ادامه داد: امروز سالگرد بازگشت امام به وطن است که امام پس از ۱۵ سال تبعید به ایران برگشتند. جمعیت کثیری در استقبال از امام به خیابان‌ها آمده بودند.

موسوی‌فرد بیان کرد: پس از ده سال خدمتی که امام بزرگوار کردند، در تشییع جنازه ایشان جمعیتی در حدود دو برابر جمعیت استقبال آمد. از جنس تشییع پیکر امام، همین تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: چیزی که تخمین زده شد حضور ۲۵ میلیونی مردم در مجموع چند شهری بود که جنازه این شهید تشییع شد. هر کس که رنگ و بوی مردم را داشته باشد اینگونه مورد محبت است.


نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: امیرالمومنین علیه السلام نمونه یک مسئول موفق است که فرمود چگونه من سیر بخوابم و اطرافم فقرایی با شکم گرسنه وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در اوایل دهه هفتاد خطاب به مسئولین فرمودند اگر بنا باشد قبل و بعد از اتقلاب، سفره‌های ما، جشن‌های عروسی فرزندان ما شاهانه باشد و وسایل نقلیه و ماشین‌های ما آرزوی فقرا باشند، آیا مورد تمسخر قرار نمی‌گیریم؟

وی افزود: هر کس که ایمان داشته باشد، محبت او در دل‌ها می‌افتد که نمونه این موضوع حاج قاسم سلیمانی است.

امام جمعه اهواز گفت: به سهم خودم به همه شما عزیزان خداقوت می‌گویم و همواره مقام معظم رهبری اصرار دارند که سنگین‌ترین بار بر دوش کسانی است که مسئولیت کار اجرایی را بر عهده دارد.

وی افزود: انسان مسلمان همیشه ۲ درد را همراه خود باید داشته باشد، یکی درد معاد و آخرت و دیگری درد مردم را داشتن است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: خداوند فرمود از جنس خود شما رسولی را فرستادم که این به این جهت است که آن فرستاده بتواند به خوبی درد مردم را بفهمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار