تابناک / همزمان با ساعت ورود امام خمینی (ره) به میهن در ۱۲ بهمن ۵۷ زنگ گلبانگ انقلاب در ۵۱۰۰ مدرسه استان گیلان نواخته شد.
کد خبر: ۸۱۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 01 February 2020

تابناک / همزمان با ساعت ورود امام خمینی (ره) به میهن در ۱۲ بهمن ۵۷ زنگ گلبانگ انقلاب در ۵۱۰۰ مدرسه استان گیلان نواخته شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه با آغاز نخستین روز دهه مبارک فجر و رأس ساعت ۹:۳۳ دقیقه همزمان با ساعت ورود امام خمینی (ره) به میهن در ۱۲ بهمن ۵۷ زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس استان گیلان نواخته شد.

در این مراسم که مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و جمعی از مسئولان استانی به همراه دانش آموزان حضور داشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه ۶۳ شهید گیلانی گرامی داشته شد.

در شهر رشت نیز این مدارس به صورت نمادین در مدرسه شاهد حضرت رقیه (س) ناحیه ۲ رشت برگزار شد.

بهره برداری از ۲۳ واحد آموزشی در دهه فجر

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب در ۵ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی استان، گفت: بیش از ۴۰۰ هزار دانش اموز گیلانی در جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر حضور خواهند داشت.

نادر جهان آرای در ادامه به جایگاه رهبری، مردم و وحدت کلمه به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ اشاره و اظهار کرد: وجود این سه عامل تا به امروز نیز سبب تداوم و استمرار انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه در طول چهل و یک سال گذشته بارها شاهد توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی بوده ایم، افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید با آرمان‌های و اهداف انقلاب آشنا شوند.

جهان آرای با اشاره به نقش مهم معلمان و دانش آموزان در مبارزات انقلاب، تصریح کرد: امروز نیز این نقش باید در قالب مطالبه گری، علم آموزی و حرکت در مسیر توسعه کشور خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری و افتتاح از ۲۳ واحد آموزشی خواهیم بود، افزود: بیش از ۶۰ درصد این واحدهای آموزشی با مشارکت خیران ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار