نوشته‌ی: راشدانصاری(نهنگ خلیج فارس)
کد خبر: ۸۱۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۷ 31 January 2020

سرکرده باند بین المللی مواد مخدر معروف به " تمساح خلیج فارس" و یکی از شرکای او در بندرعباس اعدام شدند.
خبرگزاری های ایران از این دو نفر به نام اختصاری (ع – ز) و (م -ح) نام برده اند.
به گفته رییس کل دادگستری هرمزگان این فرد که ۳۶ ساله بوده، به "تمساح خلیج فارس" معروف شده است و هنگامی دستگیر شده که "در حال هدایت برای قاچاق بیش از ۱۰۰ تن مواد مخدر به آب‌های آزاد" بوده است.
و اما خبرگزاری " خالوپرس" به نقل از یک مقام ناآگاه،اعلام کرد: پس از اعدام این دو قاچاقچی مشهور، کلیه ی نیروهای نظامی، انتظامی، دریایی، زمینی و هوایی کشور به صورت شبانه روز در تلاش هستند که بتوانند پس از " تمساح خلیج فارس"، ان شاالله " کوسه جنوب" و " نهنگ خلیج فارس" نیز دستگیر کرده و به سزای اعمالش برسانند. این گزارش حاکیست آقای "ر" " الف" مشهور به راشدانصاری ۴۸ ساله مدت هاست با نام های مستعار "کوسه جنوب" ، " فیل عینکی" و اخیرا نیز با نام" نهنگ خلیج فارس" ، و.... مشغول ِ نوشتن طنز در رسانه های استان و کشور است. به گزارش شاهدان عینی نامبرده از دوران کودکی تا به امروز در زمینه ی قاچاق ِ خنده و شادی به این طرف و آن طرف فعال است. وی همچنین تاکنون موفق به انتشار ۱۶ عنوان کتاب در زمینه شعر، نثر و داستان طنز شده است و بیش از ۲۷ سال از فعالیت خستگی ناپذیرش می گذرد اما تاکنون به هیچ عنوان دم به تله نداده و حتی یک بار نیز دستگیر و اعدام نشده است. خبرگزاری "ایتار کله تاس" اعلام کرد: بسیار عجیب است که چنین شخصی هم اکنون آزادانه در سطح استان و کشور در حال گشت زدن، نفس کشیدن و زندگی کردن است. حتی گزارش شده است وی برخی مواقع برای خودش در کوچه و خیابان و محله بی خیال قدم می زند و دِلی دِلی می خواند!
گفتنی است آخرین بار رد پای نامبرده در حوالی ِ دفتر روزنامه ی ندای هرمزگان مشاهده شده است.
تعدادی از مسوولان دستگاه های اجرایی و غیر اجرایی استان و کشور با نوشتن طوماری خواهان دستگیری هر چه زودتر این طنزپرداز شدند. در بخشی از این طومار آمده است:" باور بفرمایید ما مدیران کشوری و استانی و حتی دهستانی و روستایی سال هاست که از نیش قلم این نویسنده و شاعر در امان نیستیم. دست مان هم به جایی بند نیست. کسی به دادمان نمی رسد. طی سال های گذشته چه انتقادهایی که از ما مسئولان و مدیران محترم ِ فعلی، سابق و اسبق و بسیار اسبق تر از ماها که نکرده است. و از کجا معلوم که در آینده نیز نکند.(شوخی و انتقاد را عرض کردیم!). تاکنون چه شوخی های خرکی که با افراد متشخصی همچون ما بندگان مظلوم خدا نکرده است. الهی خیر از جوانی و میان سالی و حتی کهنسالی اش نبیند. جِز جگر بگیرد ان شاالله ! و......"
در بخش دیگری از این طومار آمده است:" به ایشان چه مربوط است که ما چکار می کنیم. طی این سال ها همواره به دنبال نقطه ضعف مان بوده است. به نامبرده ربطی ندارد که آیا ما به وظایف مان عمل می کنیم یا نه. کار ارباب رجوع را راه می اندازیم یا نه. بستگان خودمان را استخدام می کنیم. پارتی بازی می کنیم. برخی از ماها اختلاس می کنیم. پشت میزمان چرت می زنیم. جدول حل می کنیم.جلسه ای نداریم اما به رییس دفترمان می گوییم به ارباب رجوع بگوید جلسه ایم یا مثلا رفته ایم نماز بخوانیم. به ایشان ربطی ندارد که راننده ی خصوصی ما با ماشین اداره فرزندان مان را به مدارس و کلاس های اُرگ و ....می رساند.
و هزاران موارد دیگر که مثنوی هزار من کاغذ خواهد شد و ما انجام می دهیم و متاسفانه این جا نمی توان عنوان کرد، اما بلافاصله این آقای طنزپرداز یا به صورت شعر طنز یا نثر طنز یا داستانک طنز یا هر کوفت و زهرماری در رسانه های نوشتاری و اخیرا نیز در فضای مجازی می نویسد و با آبروی اشخاص مومن و شریفی مثل ما بازی می کند....(آخ نفس مان بند آمد!)
در پایان ضمن تقاضای دستگیری هر چه سریع تر نامبرده ، برای نخستین بار مدرک معتبری را ارایه می کنیم؛ اگر چه شاید این رباعی بسیار قدیمی باشد ولی به هر حال به یکی از مدیران مومن و مسلمان و خیلی محترم در یکی از نقاط میهن پهناورمان توهین شده است. جالب است که از بین این همه مدیر و مسئول ِ شریف و لایق و لاغر! شاید تعدادی مدیر چاق و تپل هم وجود داشته باشد، به ایشان چه مربوط که این موضوع را در بوق و کرنا بکند و....
آن جا که می گوید:" این بچه ی مردنی تپل خواهد شد/ گاوش نخورد شبیه گل خواهد شد/ در ظاهر اگر چه خنگ و بی خاصیت است/ من مطمئنم مدیر کل خواهد شد!"
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
خالوراشد
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار