کد خبر: ۸۱۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 30 January 2020
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل برای آسفالت معابر منطقه محمودآباد یاسوج در قالب بازآفرینی شهری خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاوش رشته دراز در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: محله محمود آباد از جمله محلات هدف بازآفرینی شهری استان بوده که در چند محور اجرای بازآفرینی آن هدفگذاری شده است.
رشته دراز با تاکید بر اینکه مقرر بود که با پایان آسفالت معابر بلهزار تجهیزات به محله محمودآباد منتقل و آسفالت اجرایی شود، اظهار داشت: برخی دستگاه‌ها نیز باید زیر ساخت‌ها و پیش نیازهای تکمیل طرح را انجام می‌دادند که با تأخیر رو به رو شده است.
وی افزود: عدم تکمیل تعهدات آب و فاضلاب یکی از عوامل تأخیر در اجرای عملیات آسفالت این منطقه بوده و راه و شهرسازی بلافاصله پس از تکمیل تعهدات آب و فاضلاب نسبت به اجرای عملیات آسفالت منطقه اقدام خواهد کرد.
رئیس اداره عمران راه و شهرسازی استان گفت: پیمان کار این پروژه در بخش آسفالت آمادگی کامل خود را برای اجرای عملیات آسفالت این منطقه با تحقق پیش نیازهای زیرساختی توسط سایر دستگاه‌ها اعلام کرده است.
رشته دراز تصریح کرد: در حال حاضر آسفالت معابر چندین منطقه از شهر یاسوج اجرایی شده و روکش آسفالت سایر مناطق زیر پوشش باز آفرینی اجرایی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار