رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه با ورود دستگاه قضایی، تردد کمتر از 15 دقیقه وسائط نقلیه به فرودگاه بین المللی بندرعباس رایگان شده است، اظهارداشت: دریافت وجه از افرادی که استفاده ای از خدمات پارکینگ نمی نمایند ، خلاف حقوق عامه است.
کد خبر: ۸۱۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 20 January 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ ‌علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: با توجه به گزارشات مردمی مشخص گردید، در ورودی فرودگاه بندرعباس مراجعان ملزم به پرداخت حق پارکینگ می شدند که این موضوع منجر به اعتراض شهروندان شده بود.

وی یادآور شد: بر اساس بررسی های انجام شده ، تعداد زیادی از ترددها به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس ، مربوط به افرادی است که قصد همراهی ، بدرقه و یا استقبال از مسافران خود را داشته و عملاً از پارکینگ استفاده ای نمی نمایند.

اخبار مرتبط:

هر وقت در گیت ورودی فرودگاه بین‌المللی بندرعباس رسیدی 1300 ورودی وده 

 خدمات‌رسانی یا اخاذی‌عمومی کدام را باور کنیم ؟ !

صالحی خاطرنشان کرد: از نظر قانونی ؛ دریافت وجه می بایست در مقابل ارائه خدمات بوده و دریافت هزینه از افرادی که استفاده ای از خدمات پارکینگ ندارند ؛ خلاف حقوق عامه است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به مطالبات مردم با ورود دادستانی مرکز استان به این موضوع و بازدید از محل پارکینگ فرودگاه ، مقرر شد جهت جلوگیری از تضییع حقوق عامه ، ترددهای کمتر از 15 دقیقه رایگان باشد و این موضوع در ورودی و خروجی پارکینگ به اطلاع مسافران رسانده شود که بلافاصله پس از بازدید ، این موضوع عملیاتی شده است.

ورود دستگاه قضایی به موضوع دریافت وجه در پارکینگ فرودگاه بندرعباس/ ترددهای کمتر از 15 دقیقه رایگان شد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار