کد خبر: ۸۱۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 14 January 2020

خبرهایی غیرمنتطره ، برنامه ریزی شده و کاملا خلاف قانون در ارتباط با تایید و رد صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در هرمزگان در خبرگذاریها و سایت های خبری که به لحاظ قانونی انتشار عمومی آن باید تا تاریخ ۹۸/۱۱/۲۱ کاملا محرمانه می ماند و در آن تاریخ نیز صرفآ باید از مبادی رسمی صورت میگرفت ، قبل از آنکه جنبه اطلاع رسانی داشته باشد ، حکایت از توطئه ای حساب شده از ناحیه مافیای قدرت در استان بود که این اتفاق فقط در هرمزگان ما رخ داده است و بس! و ثابت کرد آقایان پشت و روی پرده برای حفظ قدرت و رسیدن به منافع آنی خود ، خودی و غیرخودی نمیشناسند و در این راه حاضرند تمام اصول انسانی و اخلاقی را لگدمال کرده و حتی نسبت به خودیهایی که چهل سال سینه زن پشت سرشان بوده و از کوچکترین خدمتگذاری در برابرشان دریغ نکرده بودند نیز رحم و مروتی نداشته باشند ، هرچند که آن فرد "حاج پرویز سالاری" برادر شهید باشد که در ولایی بودن و پا در رکاب نظام بودنش در قبل و بعد از انقلاب کوچکترین شک و شبهه ای در میان دوست و دشمن نبوده و نیست.

علی ایحال هرچند که به لطف خدا این نگرانی بیش از چند روز دوام نیافت و یکبار دیگر کلام خدا مبنی بر ""یدااله فوق ایدیهم"" از دست مخلوقات با انصافش در پایتخت بیرون آمد و نگذاشت آثار کید بدخواهان دوام یابد و دلهای هوادارانش بیش از این غمگین بماند ، اما در پس آن غم به شادی بدل گشته ، همچنان یک سوال اساسی در ذهن بسیاری باقی مانده است که ؛ چرا در مورد "پرویز سالاری" یار غار و همفکر گذشته اشان اینچنین شد!؟

سوالی که جواب و دلایل آن برای آنهایی که از نزدیک "پرویز سالاری" و شخصیت او را می شناسند و در این میدان رقابت با او هستند کاملا مشخص است :

آری ؛ ضمن اذعان به اینکه پرویز سالاری نه معصوم است و نه مصون از خطا و اشتباه ، و نه خود چنین ادعایی داشته یا دارد و به مثابه من و امثال من ضعف و عیب و کاستی های بسیاری داشته و دارد و خود نیز منکر آن نیست.

اما عملکرد این "کاندیدای عملگرا" ، در دوران مسئولیت های متعددش از گذشته تاکنون ، از معاونت استانداری و اداره کل اموزش و پرورش گرفته تا دو دوره عضویت و ریاستش بر شورای شهرستان و کلانشهر بندرعباس و سابقه دهها مسئولیت انتخابی و انتصابی ریز و درشت دیگر چنان بوده است که ایشان نه تنها توانسته اند در هر جایگاهی جمع بسیاری از مردم عوام و خواص مردمی را جذب خود کند ، بلکه برخلاف خیلی ها!!! ، ایشان طی سالهای مسئولیتش از ابتدا تاکنون ، اکثریت قریب به اتفاق انها را تا به امروز در کنار و جذب خود نگاه داشته است و این است اولین احساس خطری که خواب را از چشم برخی رقبایش گرفته است.

مضاف بر آن بر همگان پوشیده نیست که پرویز سالاری با بیش از چهل سال تجربه عملی کار تشکیلاتی و انتخاباتی کردن (که بسیاری از دوستان!!! بی بهره از توان او نبوده اند) ، قدرت جمع آوری و حفظ رای بالایی دارد و در حمایت های قبلی اش از نمایندگان گذشته و حال و در دو دوره ی اخیر شورای کلانشهر بندرعباس از برای خود ، این را عملا ثابت کرده است و همزمان مردمی بودن و راه اندازی کار عموم مردم در مسئولیتهای مختلف (با حفظ دیدگاه) بدون اینکه به طرف مقابل نگاه کرده باشد که سنی هست یا شیعه ، اصلاح طلب است یا اصولگرا ، مخالفش هست یا موافق ، توانسته است تا به امروز طیف های وسیعی را با دیدگاههای محتلف در کنار خود نگه دارد ، آنهم جماعتی که بدون کوچکترین توقعی داشتن در آینده ، از هرگونه هزینه کردنی برایش در این راه دریغ نداشته و ندارند.

پس با نگاهی گذرا به برخی از شرایط کاندیداتوری ایشان در مقایسه با دیگران ، مخصوصا زیر بار خواسته های ناحق نرفتنش ، از قبل هم پیش بینی می شد که برخی رقبا یا حامیان رقبا ، چندان رضایتی از حضور یا ماندنش در صحنه انتخابات پیش رو نداشته باشند و در خارج نمودن او از صحنه انتخاباتی که زمزمه رای اول شدن و پدیده شدنش از همان اوایل اعلام حضور بر سر زبانها بوده و هست کوتاهی نکنند ، اما آقایان!! این کلام حق تعالی را از یاد برده بودند که "تعز من تشاء و تذل من تشاء" (عزت و ذلت فقط در دست خداست و بس)

با شکر و سپاس مجدد از خداوند لایزال بر این لطف و کرمش ، ان شاالله با توکل و استعانت از او ، همه باهم تلاش خواهیم کرد تا در اسفندماه شاهد تحقق خیر و خواسته هرمزگان همیشه عقب نگه داشته شده و مردم نجیب آن باشیم ، خواه این انتخاب پرویز سالاری باشد ، خواه هریک از عزیزان دیگر ، چرا که تک تک آنها برای ما محترم بوده و هستند.

با ابراز و اعتراف به همه گله مندیهای حقی که از بسیاری مسئولین استانی و کشوری در موارد معیشتی‌ و.... داشته و داریم ، ان شاالله وعده همه ما دوم اسفندماه.

بقول "پرویز سالاری" : کسی که حق انتخاب دارد حق اعتراض ندارد!

پس بیایید همه باهم و به دور از تعصبات جناحی و قومی و منطقه ای ، از بین همین افراد معدود ، بهترین ها را انتخاب کنیم ، هرچند که دایره انتخابمان از نظر این حقیر خیلی محدود است!

والسلام
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار