رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف 30 هکتار از اراضی ملی شهر هشتبندی از توابع میناب خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ 13 January 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: در راستای احقاق حقوق عامه و به استناد تبصره 1 ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع کشور، زمینی به مساحت سیصد هزار مترمربع در شهر هشتبندی میناب به دستور مرجع قضایی و با حضور دادستان میناب در محل، رفع تصرف شد.

رفع تصرف 30 هکتار از اراضی ملی در هشتبندی میناب

وی ارزش ریالی اراضی بازپس گیری شده را یک هزار و ششصد و نود و یک میلیون ریال عنوان کرد.

صالحی در ادامه افزود : پرونده هایی که در ارتباط با تخلفات و تصرفات عدوانی به اراضی ملی و دولتی طی سالهای گذشته در مراجع قضایی تشکیل و مطرح گردیده با جدیت و سرعت رسیدگی خواهد شد و این موضوع در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار دارد .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر برخورد قاطع قضایی با متصرفان اراضی ملی یادآور شد: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه ها و اطلاع رسانی مردمی امکان برخورد به موقع با متصرفان را فراهم می ‌کند و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است .

شایان ذکر است: شهر هشتبندی در ۶۵ کیلومتری میناب واقع گردیده و با استان کرمان از طریق شهرستان منوجان هم‌مرز است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار