رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛
علی صالحی از ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع رهاسازی پساب فاضلاب مسکن مهر شهرستان میناب و تعیین ضرب الاجل قانونی برای دستگاه های مسئول خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ 12 January 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: با توجه به رهاسازی پساب فاضلاب منازل مسكن مهر شهرستان ميناب به محیط پیرامونی آن كه منجر به آلودگي زیست محیطی منطقه و رودخانه زهوكي شده است ، دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع ورود نموده و در این راستا ؛ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب با احضار مدیران دستگاه های مسئول و تعیین ضرب الاجل قانونی خواستار رسیدگی فوری به موضوع و رفع آلودگی های به وجود آمده شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور حفاظت از حقوق عامه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب تذکرات لازم را به شهردار، رئیس شوراي شهر ، رئیس شبكه بهداشت و رئیس اداره آب و فاضلاب این شهرستان داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه صیانت از محیط زیست و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی استان است ابراز امیدواری کرد: دستگاه های مسئول پیش از اتمام ضرب الاجل قانونی نسبت به عمل به وظایف خود و جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست و خسارات ناشی از آن اقدام نمایند.

صالحی همچنین تأکید کرد: در مقابله با تضییع حقوق مردم و تهدید سلامت عمومی با هیچ فردی در هر جایگاهی تعارف نداریم .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: به دستور مرجع قضایی بررسی های کارشناسی جهت شناسایی عوامل دخیل در این آلودگی زیست محیطی ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، قصور و تقصیر با متخلفین برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

الزام قانونی به ساماندهی فاضلاب مسکن مهر شهرستان میناب / تعیین ضرب الاجل برای دستگاه های مسئول/ بامتخلفین برخورد خواهد شد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار