فرزند سپهبد سلیمانی: توصیه‌ همیشگی پدرم به ما، حفظ خط راه امام راحل و ماندن تا آخرین نفس در کنار خط ولایت و رهبری بود.
کد خبر: ۸۱۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 10 January 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ متن کامل سخنرانی امروز فرزند سپهبد قاسم سلیمانی در نماز جمعه کرمان:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
سلامی از وجود قلب داغدارم به شما مردم شریف و شهیدپرور کرمان
خواهران و برادرانم با تمام وجود و با تکه تکه قلب خسته ام از شما مردم عزیز در سراسر دنیا به ویژه مردم عزیز کرمان بابت این حماسه حسینی که در تشییع پیکر پدر شهیدم آفریدید تشکر میکنم.

انتقام، زمانی است که دیگر آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود وجود نداشته باشند

و به نوبه‌ی خودم و خانوداه‌ام و خانواده‌هایی که در این حماسه مصیبت دیده اند، تسلیت عرض میکنم. شهادت حاج قاسم مصیبتی عظیم و جبران ناپذیر است. اما بیشتر از آن که به شهادت حاج قاسم بپردازیم، باید به اندیشه‌ و منش و ولایت‌مداری حاج قاسم نگاه کنیم. پدر شهیدم تمام جهادش را در راه ولایتمداری میدید. همیشه توصیه‌اش به ما حفظ خط راه امام راحل و ماندن تا آخرین نفس در کنار خط ولایت و رهبری بود.

موجی که در دنیا به خاطر شهادت پدرم ایجاد شد، فقط به دلیل خدمات ارزشمند او نبود، بلکه دنیا فهمید که حاج قاسم در هر شرایط و در هر حال سعی در حفظ وحدت و ایجاد همبستگی بیشتر میان تمام مردم سراسر دنیا داشت.

آمریکا با ترور پدرم بزرگترین و احمقانه‌ترین حرکت را کرد؛ چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و محور مقاومت نشد، بلکه تمامی آزادی خواهان و تمام جوانان سراسر دنیا را بیدار کرد و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد.

پدرم همانند شیشه‌ی عطری میماند که با شکستنش رایحه‌ی خوش او در سراسر دنیا پخش شد.

او همیشه در همه حال توسلش به عمه‌ی سادات بود که چگونه با وقار و پرقدرت داستان کربلا را روایت کرد. امروز من، زینب حاج قاسم به شما میگویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد. علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی‌امرش آسیب نبیند. علمدار رفت تا ایران بماند. علمدار رفت تا ایرانی بماند. علمدار رفت تا ناموس حفظ شود. او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

به عنوان کوچکترین فرزند حاج قاسم امروز در مقابل شما و تمام دنیا قسم میخورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت برنخواهم داشت و با شیطان بزرگ، رودر رو مبارزه میکنم. امروز من با خون پدر شهیدم در میدان نبرد، حریف میطلبم.

دنیا بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود مردم دنیا دمیده شد و هزاران هزار قاسم سلیمانی آماده‌ی حرکت به سمت کاخ سفید هستند.

تا آخر عمر بترسید و منتظر ما باشید. چرا که انتقام برای ما زمانی معنا میگیرد که رژیم منفور آمریکا، رژیم منفور صهیونیست و آل سعود دیگر وجود نداشته باشند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار