کد خبر: ۸۱۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 06 January 2020

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای ضدبشری خود بار دیگر بر حمله به «اماکن فرهنگی مهم» ایران در صورت انتقام‌ تهران پس از به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد
او که به شدت به خاطر توییت روز گذشته‌اش از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی دنیا زیر فشار است، با تکرار ادعاهای خود علیه ایران گفت: آنها مجاز به کشتن مردم ما هستند. آنها مجاز هستند که مردم ما را شکنجه کرده و مورد آزار و اذیت قرار دهند. آنها مجاز به استفاده از بمب‌های کنار جاده‌ای و منفجر کردن مردم ما هستند اما ما اجازه نداریم مراکز فرهنگی آنها را لمس کنیم؟ نه اینطور نمی‌شود!
بر اساس این گزارش، رئیس جمهوری ایالات متحده بامداد یکشنبه در رشته توییتی ضمن تهدید ایران به حمله‌ی نظامی «سریع و سخت»، در اظهاراتی شگفت‌آور که تا کنون در تاریخ سیاست سابقه‌ نداشته، ایران را تهدید کرد که در صورت اقدام متقابل در پاسخ به حمله‌ی تروریستی پریشب که منجر به شهادت «سرداران مقاومت» شد، ۵۲ نقطه‌ی مهم ایران که شامل «اماکن فرهنگی مهم برای ایرانیان» نیز می‌شود را هدف قرار می‌دهد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Germany
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
آقای ترامپ بنظرمیرسه هنوز قسمت نشده ضرب شست ایرانی جماعت رو ببینی.حالا تقاص جنایتی که درحق سردار حاج قاسم وبقیه عزیزانمان کردی پس بده. بعد اگر دل وجرأتی برات باقیموند تهدید کن مردک!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار