در حالی سازمان آمار ایران نرخ بیکاری در هرمزگان را بین 8 تا 9 درصد اعلام کرده است اما رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان گفت: در زمینه نرخ بیکاری به علت اینکه تقاضای زنان در بازار کار هرمزگان کم است آمار نرخ بیکاری خود را کم نشان می دهد در حالی که نرخ بیکاری در رده سنی جوانان در این استان بیش از ۳۰ درصد است.
کد خبر: ۸۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 09 August 2015
به گزارش تابناک، صالح دریانورد با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و قدردانی از تلاش های خبرنگاران هرمزگانی، عنوان کرد: با توجه به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی انتظار ما از اصحاب رسانه این است که وظایف و اقدامات این سازمان و آسیب های مرتبط با این حوزه مهم را با نقدهای سازنده خود مطرح کنند.
 
وی ادامه داد: یک برنامه باید تبلور و تجلی خواسته ها و نیازهای مردم باشد که بهترین رکن برای ارتباط با مردم و مشارکت آنان در تدوین برنامه ها مطبوعات و رسانه ها هستند.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنام ریزی استان هرمزگان با بیان اینکه آمارهای مربوط به بخش های مختلف در سازمان مدیریت و برنامه ریزی موجود است، افزود: در زمینه نرخ بیکاری به علت اینکه تقاضای زنان در بازار کار هرمزگان کم است آمار نرخ بیکاری خود را کم نشان می دهد در حالی که نرخ بیکاری در رده سنی جوانان در این استان بیش از ۳۰ درصد است.
 
دریانورد تصریح کرد: ما آمادگی کامل داریم تا آمار مربوط به بخش های مختلف را برای انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی و تهیه گزارشات در اختیار گروه های مختلف قرار دهیم.
 
وی با تاکید بر اینکه وجود سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای هر کشور یک ضرورت است، اظهار داشت: در دولت گذشته فکر می کردند که این سازمان مانع توسعه است و سازمان مدیریت منحل شد در حالی که این سازمان همواره متشکل از نیروهای کارآمد و دلسوز بوده که در توسعه بسیار مفید بوده اند و کارآمدی لازم را داشته است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی همواره جایگاه نخبگان کشور بوده و در توسعه کشور نقش آفرینی کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار