کد خبر: ۸۰۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۷ 27 December 2019

اکنون که در آستانه ی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و توجه افکار عمومی استان ما به این امر مهم اجتماعی جلب شده است،وظیفه ی همه ی پیشگامان و فعالان سیاسی و اجتماعی است که برای رشد و اعتلای استان و شهر و دیار خویش، با روشنگری، شاخص ها و معیارهای صحیح انتخاب اصلح را برای مردم تبیین نمایند.

حال اگر بخواهیم عینی تر و ملموس تر به این مسئله مهم بپردازیم،می توان گفت سالیان متمادی است که ،در استان و علی الخصوص در حوزه ی "شرق" جریانها و کانون های متنفذی شکل گرفته است که وظیفه شان جهت دهی به افکار عمومی و تبیین نادرست شرایط اجتماعی،برای انتخاب و رای آوری و بقای شخصی خاص در سمت نمایندگی مردم حوزه ی شرق در مجلس شورای اسلامی بوده است. این کانون های متنفذ صاحب ثروت و قدرت،با لابی گری و اعمال نفوذ، با ترفندها و حربه های مختلف به افکار عمومی القا و جهت دهی می کنند که حل معضلات اجتماعی حوزه ی انتخابیه فقط در گروه انتخاب کاندیدای مورد نظر آنان است.

روشن است که شکل گیری جامعه ی پیشرفته و مطلوب ، در گروه نخبه پروری و مهیا ساختن راه ورود نخبگان جوان و خلاق و توانمند، به عرصه های مدیریت عالی استان و کشور است‌.

قطعاً نماینده ای که سودای رشد و پیشرفت و اعتلای استان و حوزه ی انتخابیه ی خویش را در سر می پروراند،باید تمام تلاشش معطوف به این باشد که زمینه ی رشد و ترقی جوانان نخبه و خلاق استان و حوزه ی انتخابیه ی خود را در عرصه های مدیریت و مصادر عالی استانی و کشوری فراهم سازد.یک نماینده موظف است که بسترهای ارتقای جایگاه نخبگان شایسته ی استان و حوزه ی انتخابیه ی خود را در سطوح عالی مدیریت کشوری مهیا سازد.مثلا نماینده ی محترمی که چندین دوره در حوزه ی مرکزی و شرق استان خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده است باید با جدیت تمام تمهیدات لازم را برای ورود شایستگان استان در سطوح عالی مدیریتی کشور فراهم می نمود تا بتوانند در ابعاد فرا استانی مثمر ثمر واقع شوند.که متاسفانه اینگونه نبوده است.

اعتقاد به شایسته سالاری یکی از ویژگی های مهم یک کاندیدا اصلح است.ان شا الله با لحاظ این شاخص مهم مردم شریف استان به ویژه حوزه ی شرق می توانند گام بلندی در جهت تحقق مطالبات به حق خویش بر دارند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار