رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام باند جعل اسناد و عناوین دولتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در جزیره قشم خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 20 December 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: اعضای باند جعل اسناد وعناوین دولتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در جزیره قشم بازداشت شدند.

صالحی افزود: افراد بازداشت شده سه نفر هستند که با جعل عناوین دولتی و همچنین تهیه مهر مجعول نهادهای عمومی دولتی ، شخصی و غیردولتی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند قصد داشتند از طریق جعل عنوان و اسناد و با ارتکاب کلاهبرداری اقدام به تملک شش هزار متر از اراضی مرغوب منطقه آزاد قشم به نام یکی از مؤسسات نمایند .

صالحی در ادامه افزود : پس از گزارش ضابطین و به دستور مقام قضایی ، متهمین در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات جعل کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون متهمین بازداشت می باشند و رسیدگی‌ قضایی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان یادآور شد: سایر شاکیان و افرادی که از سوی این باند جاعل مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم شکایت خود را مطرح نمایند.

باند جاعلان اسناد و مدارک دولتی در جزیره قشم متلاشی شد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار