رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:
علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه در کارزار انتخابات تنش آفرینی ، پذیرفتنی نیست اظهار داشت: هر نوع تبلیغات پیش از موعد خلاف قانون است و با متخلفین برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 09 December 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی این استان تأکید کرد: دادگستری استان هرمزگان به همراه دیگر دستگاه های مسؤول و اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان ضمن تشکیل کمیته های تخصصی در دل این ستاد به رصد فعالیت های مرتبط با موضوع انتخابات می پردازند.

تبلیغات پیش از موعد و تنش آفرینی خلاف قانون است، با متخلفین برخورد خواهد شد/ پیگیری تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت برگزاری انتخابات و ایجاد شور و شوق به منظور مشارکت حداکثری مردم مهمترین اهداف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان می باشد تصریح کرد: تبلیغات پیش از موعد و تنش آفرینی ، برخلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سلامت انتخابات با حضور حداکثری مردم عجین است یادآور شد: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی پیگیری و مورد بررسی قرار می گیرند.

صالحی با تأکید بر ضرورت توجه همگان به قانون اظهار کرد: بر اساس قانون استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان گفت: اقدامات پیشگیرانه در جهت تحقق عدالت انتخاباتی از رویکردهای مهم این ستاد است.

صالحی ،برگزاری انتخاباتی سالم ، قانون مند و بی طرف را ملاک عمل مسئولان نظارتی و اجرایی قلمداد و اظهار کرد: باید بکوشیم تا شور و نشاط مردم ارتقاء یابد و انتخابات در فضای رقابتی و سالم برگزار شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار