مردم بیدار هرمزگان در این برهه از تاریخ استان بدانند هر کس در دست آنها پول گذاشت با آنها اتمام حجت خواهد کرد چرا که اگر روزی به آنها مراجعه کنید خواهند گفت شما که پول گرفتید رای دادید ، پس حق ندارید درخواستی داشته باشید.
کد خبر: ۸۰۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 09 December 2019

«تابناک هرمزگان»، کامبیز حسین پور؛ ماراتن انتخابات شروع شده و چهره‌های شاخص حوزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان نیز متعاقباً وارد این عرصه می‌شوند.
چهره‌هایی که از بین آنها می‌توان به افرادی اشاره کرد که در زمان مدیریتی خود و یا نمایندگی خود هیچ کارنامه مثبتی برای استان ارائه نکردند و هیچ دستاوردی را برای استان به ارمغان نیاوردند!

آغاز ماراتن انتخابات!؟
در این میان اما مردم هرمزگان باید چشم و گوش خود را باز کنند و به بهترین گزینه‌ها رأی دهند.
گزینه‌هایی که بعد از انتخاب لااقل جواب تلفن ولی نعمتان خود (مردم) را بدهند و مردم را از انتخاب خود مأیوس نکنند.
بارها و بارها این موضوع تکرار شده و مردم پای صندوق آمده‌اند اما از آن طرف شاهد هیچگونه تحولی در استان از سوی نماینده‌ها نبوده‌اند.
کوتاهی در امر مسائل و مشکلات مردم ظلمی است نابخشودنی و گناهی که هرگز قابل گذشت نیست.پس چه بهتر که برخی افراد سالخورده که توان گام برداشتن برای عبور از خیابان را ندارند وارد این عرصه نشوند چون بدون شک توان گام برداشتن برای مردم نیز ندارند، بلکه در آینده حتما برای جیب خود گام بر خواهند داشت.
رسانه‌ها می‌توانند با روشنگری در این زمینه راه را برای انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه‌هایی مانند پول‌های کثیف مهیا سازند.
مردم بیدار هرمزگان در این برهه از تاریخ استان بدانند هر کس در دست آنها پول گذاشت با آنها اتمام حجت خواهد کرد چرا که اگر روزی به آنها مراجعه کنید خواهند گفت شما که پول گرفتید رای دادید ، پس حق ندارید درخواستی داشته باشید.
برخی دوستان هم آن دور دورها پشت شعار گام دوم انقلاب موضع نگیرند چرا که گام دوم شعار نیست ، عمل است و برنامه و مردم به خوبی نسبت به گذشته و آینده این عده نیز شناخت کامل خواهند داشت.
اصولگرا باشید یا اصلاح طلب، اکنون هیچ توفیری به حال مردم ندارد چرا که انتخابات و مجلس این دوره رجل عملگرای راستگوی پر تلاش با صدایی رعد آسا میخواهد…، عرصه کارزار مجلس عرصه شعار و نیرنگ و وعده نیست، عرصه مجلس محل پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است که سالیان سال در این استان مغفول مانده ، نه گرفتن ژست‌های پوپولیستی! نه مسافرت به اقصا نقاط استان جهت عوام‌فریبی و ...
کسانی که به اندازه کافی در عرصه بوده‌اند بهتر است کنار بروند و به جوانان برومند این مرز و بوم میدان بدهند تا بلکه حلقه مفقوده عدم پیشرفت هرمزگان و هرمزگانی پیدا شود.
خدا عاقبت همه را به خیر کند و در نهایت باز هم باید منتظر بمانیم و ببینیم که رژیم حاکم بر انتخابات مجلس در این استان محجور ، چه سرنوشتی را برای مردم هرمزگان رقم خواهد زد؟!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار