با نظر هیات بازرسی انتخاب شد:
در آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر در رابطه با ترویج فرهنگ اقامه نماز، با اهداء لوح سپاس به مدیر کل زندانهای سیستان و بلوچستان، از اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان به عنوان دستگاه برتر به جهت اجرای مطلوب برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر شد.
کد خبر: ۸۰۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 04 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، مولوی نذیراحمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، سیده ثریا سیدزاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و رئیس شورای فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام نوچمنی نماینده ستاد اقامه نماز کشور و جمع کثیری از مسئولین استانی، مدیران کل ادارات و جکعی از مقامات محلی، پنجمین اجلاس استانی نماز با عنوان نماز و مدرسه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر در رابطه با ترویج فرهنگ اقامه نماز، با اهداء لوح سپاس به دکتر ناصر سلیمانی مدیر کل زندانهای سیستان و بلوچستان، از اداره کل زندان‌های استان به عنوان دستگاه برتر به جهت اجرای مطلوب برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر شد.

شایان ذکر است بر اساس نظرات و بررسی‌های انجام گرفته از سوی هیات بازرسی و داوران اقامه نماز، اداره کل زندان‌های استان در بین دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر، شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
KIdLGbRHYfe
|
China
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
التماس دعا
ynURGzopINgf
|
China
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
احسنت به این زندانبانها.فکر کنم بجای زندانبان و مدیران مدرسه رو عوض کنن بهتره.اونجوری با ترویج نماز در مدارس زندان تعطیل مشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار