پس از ماهها وقفه از تغییرات در هیات رییسه این دانشگاه با تصمیم محمد کریمیان ،دومین موج از تغییرات هیات رییسه دانشگاه دانشگاه با تغییر دو معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی و بهداشتی عملیاتی شد .
کد خبر: ۸۰۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ 02 December 2019

پس از ماهها گذشت از انتصاب رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ،امروز دومین موج  تغییرات در ترکیب هیات رییسه این دانشگاه اجرایی شد .

به گزارش تابناک ایلام ،بدنبال تغییر در راس مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام،چندماه پیش محمد کریمیان  با حکم وزیر بهدشات بر جای کریم همتی نشست .براساس یک روند مرسوم ،بمنظور هماهنگ سازی مجموعه تحت امر خود ،به محض جلوس بر مدیریت این دانشگاه ،معاون درمانی خود را تغییر داد.

پس از ماهها وقفه از تغییرات در هیات رییسه این دانشگاه، با تصمیم محمد کریمیان ،دومین موج از تغییرات هیات رییسه دانشگاه دانشگاه با تغییر دو معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی و بهداشتی عملیاتی شد .

امروز در مراسمی با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و کارکنان حوزه‌های مختلف  مراسم تودیع ومعارفه معاونین سابق و جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در این آیینن از خدمات دکتر پاکزاد معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی تجلیل و دکتر علی خورشیدی به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت ومنابع انسانی این دانشگاه معرفی شد.همچنین در این مراسم از خدمات چندین ساله دکتر راضی ناصری فر در جایگاه معاون بهداشتی دانشگاه تقدیر  و دکتر جمیل صادقی فر به عنوان معاون جدید بهداشتی دانشگاه معرفی گردید.

همچنین در این مراسم  آقای حسام مرادنژادی نیز به عنوان مشاور جوان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام منصوب شد.

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
درود بر دکتر کریمیان عزیز
احسنت بر شما . تغییرات بسیار بجایی انجام دادین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
تغییرات به جا، هوشمندانه و شجاعانه ای بودند، دست مریزاد!!
هادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
سلام تابناک جان. تغییر و تحول امری طبیعیی در نظام اداریست. متاسفانه انتصابهای رییس سابق دانشگاه عمدتا" برای بستن دهان منتقدان و ساکت کردن آنها بود و ابدا"دمنافع و مصالح سیستم براش مهم نبود. بعنوان یکی از فرزندان شیروان چرداول از عملکرد بسیار ضعیف آقای ایرج پاکزاد احساس شرمندگی می کنم. بدهی دانشگاه را از 60 به 120 میلیارد تومان رساند. هیچ پروژه فیزیکی را برای استان کلنگ نزد و پیشرفتی در پروژه های سابق از جمله بیمارستان بانگنجاب و دانشکده پزشکی و بخش سوختگی حاصل نشد. بیش از 300نفر از دوستان و آشنایان خود و مقامات استان را بصورت غیرقانونی به بدنه نحیف و مقروض دانشگاه وارد کرد و ماهیانه 5میلیارد تومان هزینه اضافی به دانشگاه وارد کرد. آخرین دسته گل مدیریتی ایشان مکاتبه برای استخدام برادر خانم کریم همتی با وزارت بود که گند آن درآمد و موجب توبیخ ایشان شد و برای استان ایلام آبروریزی ببار آورد. بخدا قسم در اثر ضعف و سو مدیریت پاکزاد هشت ماه است که اضافه کار و کارانه خودمان را دریافت نکرده ایم و معوقاتپرسنلی دانشگاه به دهها میلیارد تومان رسیده است. آنقدر به حیثیت هیات علمیها لطمه زد که الان پرسنل ستادی و درمانی از هیات علمی نفرت پیداکرده اند. هنون بهتر که دکتر کریمیان عذرش را خواست و کاش همون روز اول مسئولیتش این کار را می کرد مثل معاون درمان که اینقدر دانشگاه و پرسنل ضرر ننی کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار