بلاتکلیفی ساختمان مرکزی شهرداری فردیس، آسیبی برای اعتماد مردم نسبت به مدیریت شهری است.
کد خبر: ۸۰۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 02 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مسعود نجفی در حاشیه نشست امروز شورای اسلامی شهر فردیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طبق نظر هیئت تطبیق فرمانداری و شورای اسلامی شهر، دغدغه های مربوط به این پلاک ملکی، مجددا به هیئت کارشناسی جدید ارجاع و نتیجه آن به فرمانداری ارسال خواهد شد.

‌وی با بیان اینکه برای از بین بردن شبهات، تمامی شرایط این ساختمان پیش از توافق نهایی به فرمانداری، سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی خوداظهاری شده است؛ افزود: خرید این ساختمان، با توجه به شرایط موجود، در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و رعایت حال شهروندان انجام شده و تا مراحلی نیز پیش رفته که نتیجه آن نیاز به معاضدت مجموعه شورا و فرمانداری دارد.

سرپرست شهرداری فردیس در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط موجود فعلا نباید منتظر استقلال شهرداری مرکز باشیم؟! گفت: ما فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان را از طریق مناطق یک و دو شهرداری انجام می دهیم؛ اما بلاتکلیفی ساختمان شهرداری مرکزی آسیبی برای اعتماد مردم نسبت به مدیریت شهری است که تلاش می کنیم در اسرع وقت، این امر تعیین تکلیف شود.

وی در خصوص اقداماتی که برای آماده سازی و استقرار شهرداری مرکزی فردیس در ساختمان مذکور انجام شده است؛ گفت: با فرض اینکه مصوبه شورا ملاک عمل است و با هدف تسریع در امور شهروندان، بر اساس توافق با مالک بخش منفی ساختمان، آماده استقرار واحدهای اداری شد و قرار بود ارائه خدمات از روزهای آتی در ساختمان جدید آغاز شود.

نجفی تصریح کرد: استقرار واحدهای شهرداری مرکزی فردیس به مکان جدید منوط به تعیین تکلیف ساختمان مورد نظر است.

گفتنی است در نشست گذشته شورا در حالی مبلغ ۸ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان برای خرید ساختمان واقع در بلوار تهرانی مقدم و استقرار شهرداری مرکزی فردیس مصوب شد که اعضای شورا از شرایط آن آگاهی داشتند و با اذعان به کمتر بودن قیمت واقعی ملک از بهای کارشناسی، لایحه مربوطه را به تصویب رساندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار