رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: ۱۰ برگزیده نخستین دوره برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات این استان روز سه شنبه هفته جاری ۱۲ آذرماه معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۰۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 01 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالحمید کرمی اظهار داشت : کار داوری آثار به اتمام رسیده و ۱۰ اثر در بخش های مختلف به عنوان برگزیده انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۲۰ اثر در نخستین دوره برگزاری این جشنواره از سوی اصحاب رسانه این استان شامل خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی اعم از مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی ارسال شده است.

رییس خانه مطبوعات ایلام ادامه داد: اختتامیه این جشنواره به همراه نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان عصر سه شنبه هفته جاری ساعت ۱۵ در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار خواهد شد.

کرمی افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوای رسانه‌ای، حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای، ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت سالم در بین اصحاب مطبوعات با توجه به برگزاری این جشنواره در فصل‌های مختلف سال برای تولید آثار فاخر را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی زمینه‌های جشنواره را در ۲ بخش آزاد شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه و بخش ویژه شامل آتش‌سوزی، سیل و اربعین عنوان کرد.

رئیس خانه مطبوعات ایلام افزود: آثار این دوره مربوط به فروردین تا پایان شهریور ۹۸ است که در مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز منتشر شده‌اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار