رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد : امنیت نقش کلیدی در جذب سرمایه و رونق تولید دارد و دستگاه قضایی با اولویت بخشی به مبارزه با فساد از امنیت و آرامش موجود پاسداری می‌کند و در مبارزه با فساد با هیچکس تعارف ندارد .
کد خبر: ۸۰۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷ 28 November 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ امیر دریادار دوم مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با علی صالحی دیدار و گفتگو کرد.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار ، ضمن گرامیداشت ایام پرفضیلت ماه ربیع الاول ،برقراری امنیت و آرامش در مرز و بوم کشور اسلامی را مدیون خون شهداء برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضایی با اولویت بخشی به مبارزه با فساد از امنیت و آرامش موجود پاسداری می‌کند و در مبارزه با فساد با هیچکس تعارف ندارد .

وی تصریح کرد : امنیت نقش کلیدی و مهمی در جذب سرمایه دارد و ضرورت دارد همه مسئولین تداوم و ارتقای امنیت را مهمترین اولویت های کاری خود بدانند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان هرمزگان در ادامه با تجلیل از نقش ارزنده ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نداجا در پاسداری از حریم کشور، تأکید کرد: باید با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) قدردان شهداء و ایثارگران و خانواده های معظم آنان باشیم.

امیر دریادار محمدی فرمانده منطقه یکم نداجا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از ملاقات با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن تقدیر از نقش اثرگذار دستگاه قضایی در تأمین امنیت بر آمادگی این نیرو به منظور افزایش سطح همکاری های فیمابین تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت استراتژیک منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز گفت: ۹۰ درصد انرژی جهان از این منطقه جابجا و همچنین ۸۵ درصد صادرات ایران از طریق این دریا انجام می شود.

وی افزود: حضور یک نیروی مقتدر در این منطقه دریایی الزامی است و منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، با دارا بودن تمام تجهیزات سطحی، زیرسطحی و پروازی و نیروی انسانی متخصص در این منطقه حساس، حضوری فعال و اثرگذار دارد.

نقش کلیدی امنیت در جذب سرمایه و رونق تولید / در مبارزه با فساد تعارف نداریم

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار