رضا نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل شرکت هواپیمایی هما کرمانشاه گفت: در ایام اربعین ۱۲۴ پرواز از کرمانشاه به نجف انجام که روزانه ۴ پرواز از کرمانشاه به نجف و برعکس انجام می شد.
کد خبر: ۸۰۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 25 November 2019

رضا نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شرکت هواپیمایی هما در پرواز ها مشکل خاصی ندارد و در حال فعالیت است و تنها برودت و سردی هوا در شرایط خاص بر پرواز ها اثر می گذارد.

 وی خاطر نشان کرد:مجموعه ی ما با قوت خود در حال فعالیت است و از جهت پرواز های زمستانی نیز مشکلی نداریم و برای ارائه خدمات آمادگی کامل داریم و در حال حاضر بدون هیچ تغییری در منطقه غرب در حال فعالیت هستیم.

 این مسئول بیان داشت: تجهیزات، نیروی انسانی و مرکز مناسبی داریم. همچنین قابلیت ها و توانمندی ها ما در استان کرمانشاه و خدمات به استان‌های دیگر مناسب است. 

 مدیر کل شرکت هواپیمایی هما کرمانشاه افزود: در ایام اربعین با وجود پیش بینی هایی که داشتیم تمام توان خود را به کار گرفتیم و خوشبختانه به هیچ وجه تغییرات قیمتی در آن ایام نداشتیم. انجام این پرواز به نجف آزمایش مناسبی به منظور برقراری همیشگی پرواز های کرمانشاه به نجف اشرف بود و امیدواریم این پرواز ها به صورت دائمی ایجاد شود.

 نظری در پایان گفت: پروازهای برنامه عملیات حج  نیز طبق روال همیشگی بدون هیچ مشکلی با ایران ایر انجام شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار