رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه محور ارتباطی سمنان- فیروزکوه بازگشایی‌شده است، گفت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان برقرار است.
کد خبر: ۷۹۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 21 November 2019

تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان برقرار است

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شب گذشته بنا به درخواست پلیس‌راه تهران و مازندران محور سمنان-فیروزکوه مسدود اعلام‌شده بود، ابراز داشت: با تلاش راهداری، هلال‌احمر و نیروی انتظامی کار امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف به‌سرعت آغاز و مسیر از صبح امروز پنج‌شنبه بازگشایی‌شده است.

وی بابیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد، افزود: در برخی محورهای کوهستانی همچنان آثار برف وجود دارد لذا همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه رانندگان بهتر است قبل از حرکت، جاده‌ها و شرایط آب و هوایی را موردبررسی قرار دهند، ابراز داشت: رعایت فاصله طولی، پرهیز از رانندگی با سرعت‌بالا و همچنین داشتن خواب و استراحت کافی از مواردی است که می‌تواند در سفر ایمن به مسافران کمک کند.

کبیری اضافه کرد: توصیه می‌شود رانندگان قبل از سفر خودروی خود را به تجهیزات زمستانه مجهز و از همراه داشتن سوخت، غذا و آب و لباس گرم اطمینان حاصل کنند تا به‌محض بروز بحران تا رسیدن نیروهای امدادی از امکانات حداقلی بهره‌مند باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار