مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۱۱ تیم عملیاتی برای امدادرسانی در محورها حضور داشتند، گفت: این جمعیت به ۱۴ خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کرد.
کد خبر: ۷۹۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 21 November 2019

۱۴ خودروی گرفتار در محورهای مواصلاتی استان سمنان امدادرسانی شدند

به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه هم‌زمان با بارش برف در محورهای کوهستانی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جاده‌ای به‌صورت آماده‌باش قرار داشتند، ابراز داشت: طی شبانه‌روز گذشته هلال‌احمر استان سمنان به ۱۴ خودرو گرفتار برف در محورهای فولادمحله-کیاسر، شهمیرزاد-فولادمحله و بالعکس دو محور مذکور، سمنان-فیروزکوه و یک مورد خودرو گرفتار در گل‌ولای مسیر ایوانکی-گرمسار امدادرسانی کرده است.

وی بابیان اینکه ۱۱ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به خودروها طی شبانه‌روز گذشته حضور داشتند، افزود: در بین خودروهای گرفتار در برف نیز یک مورد واژگونی پراید در کیلومتر ۱۵ محور شاهرود-میامی امدادرسانی داشته است که در این سانحه چهار نفر حادثه‌دیده و یک نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه درمجموع ۳۳ نفر طی شبانه‌روز گذشته در حوادث مختلف نجات یافتند، ابراز داشت: از هم‌وطنان انتظار می‌رود هنگام بروز شرایط نامساعد جوی از تردد غیرضروری پرهیز و سفر خود را به‌وقت دیگری موکول کنند.

محمدخانی بابیان اینکه ۱۳نفر طی شبانه‌روز گذشته در پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر اسکان یافتند، تصریح کرد: هم‌وطنان چنانچه با مشکلی مواجه شدند می‌توانند به یکی از این پایگاه‌ها مراجعه و مشکل خود را برطرف کنند.

وی یادآور شد: شماره ۱۱۲ همواره پاسخگوی مردم خواهد بود و نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه خواهند رساند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه همراه داشتن سوخت، پتو و لباس گرم، غذا و آب ضروری است، افزود: در برخی محورهای کوهستانی همچنان برف وجود دارد لذا از رانندگان انتظار می‌رود زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و کاربرد آن را حتماً فراگیرند تا در مواجه با بحران بتوانند از امکانات لازم بهره‌مند باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار