رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: ۱۲۰ اثر در نخستین دوره برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات از سوی اصحاب رسانه این استان ارسال شده است.
کد خبر: ۷۹۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 20 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالحمید کرمی اظهار داشت: این تعداد اثر از سوی خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی استان اعم از مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی ارسال شده است.

وی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره هفته آینده به همراه نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان در مرکز این استان برگزار خواهد شد.

رئیس خانه مطبوعات ایلام با ذکر اینکه داوری این جشنواره در حال انجام است، ادامه داد: این جشنواره به منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوای رسانه‌ای برگزار و از تمامی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره دعوت شده است.

کرمی حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای، ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت سالم در بین اصحاب مطبوعات با توجه به برگزاری این جشنواره در فصل‌های مختلف سال برای تولید آثار فاخر را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی زمینه‌های جشنواره را در ۲ بخش آزاد شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه و بخش ویژه شامل آتش‌سوزی، سیل و اربعین عنوان کرد.

رئیس خانه مطبوعات ایلام افزود: آثار ارسالی که از اول فروردین تا پایان شهریور ۹۸ در مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز منتشر شده‌اند، مورد داوری قرار می‌گیرند.

کرمی گفت: مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، امکان شرکت در این جشنواره را ندارند.

وی جوایز جشنواره را در بخش آزاد، نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال عنوان کرد و گفت:جوایز بخش ویژه نیز مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار