کد خبر: ۷۹۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 19 November 2019
فرماندار کهگیلویه تأکید کرد: ادارات حق ندارند تجهیزات و امکانات را به نفع هیچ کاندیدایی هدایت کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک امروز در نشست شورای اداری شهرستان از تلاش شورای تأمین در کنترل امنیت شهرستان طی روزهای اخیر قدردانی کرد و اظهار داشت: امنیت امروز به سادگی حاصل نشده و زوایای پنهانی دارد که با تلاش شبانه‌روزی مسؤولان به دست آمده است.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به گرانی بنزین و پیامدهای ناشی از آن تصریح کرد: نظام تصمیم اقتصادی درستی گرفت و دولت این تصمیم را اعلام کرد و طبیعی است دولت نمی‌خواهد برای مردم دردسر ایجاد کند.
اتابک افزود: این تصمیم نتیجه همفکری سران سه قوا بود و رهبر انقلاب فرمایشاتی در خصوص طرح داشتند که بعد از این سخنان معترضان حساب خود را از آشوبگران جدا کردند.
وی با بیان اینکه عده‌ای به بهانه گرانی بنزین با مسدود کردن معابر خدمات‌رسانی به مردم را مختل کرده بودند، ادامه داد: در جمع آنها کسانی بودند که برای گرانی بنزین به خیابان نیامده بلکه اهداف مشخصی داشتند و سازمان یافته حضور پیدا کرده بودند.
اتابک تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی نهادهای امنیتی، ایست‌های بازرسی و گشت‌ها 50 خودروی بدون پلاک در این تظاهرات شناسایی و توقیف شد.
فرماندار کهگیلویه گفت: اعتراض حق مردم است اما معلوم است کسانی که دنبال تخریب اموال عمومی و ضربه زدن به بیت المال هستند هدف دیگری را دنبال می‌کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس و آغاز فرآیند از دهم آذرماه اظهار داشت: امکانات اداری در جهت‌گیری صحیح مدیریت شود.
اتابک اضافه کرد: تجهیزات، امکانات و جهت‌دهی اداره به نفع هیچ شخصی هدایت نشود.
وی گفت: در آستانه انتخابات هر گونه حفاری در سطح شهر ممنوع است و ادارات خدمات‌رسان باید با اتمام کار حفاری هر چه سریعتر نسبت به ترمیم معابر اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار