فرمانده انتظامی نیشابور مطرح کرد:
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: کیف‌قاپی معضلی همیشگی است ولی این جرم در شهرستان نیشابور مهار شده است.
کد خبر: ۷۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 20 August 2015
سرهنگ پاسدار سیدحسن حسینی ظهر امروز در نشستی خبری در اتاق جلسات ستاد این فرماندهی، اظهار داشت: در صورت در اختیار دادن زمین و حمایت فرمانداری می‌توانیم با ایجاد کلانتری منطقه کشتارگاه نیشابور امنیت بیشتری را برای شهروندان تامین کنیم.

وی افزود: کیف‌قاپی معضلی همیشگی است ولی این جرم در شهرستان مهار شده تا جایی که دو برادر در یوسف‌آباد زبرخان به این اتهام به تازگی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

حسینی در زمینه برخی مباحث پیش آمده به هنگام اجرای طرح موتورگیری، تصریح کرد: مقاومت برخی متخلفان موتورسوار به هنگام اجرای طرح جمع‌آوری موتورهای متخلف و بیان برخی ‌الفاظ سبب ایجاد برخوردهایی از سوی پرسنل می‌شود ولی ما در آموزش‌های خود بر رعایت حقوق شهروندی تاکید داریم.

وی تاکید کرد: با تخلفات موتوری همکاران خود برخورد کرده‌ایم تا جایی که یدک‌کشی جنب ستاد فرماندهی انتظامی توقف کرد و با تخلفات برخی همکاران که به صبحگاه آمده بودند برخورد شد.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: حتی بازرسی استان به صورت موردی در اطراف درب ورودی قرارگاه انتظامی نیشابور حضور یافت و با سرنشینان خودروهای پلیس که از فاصله 10 متری اقدام به باز کردن کمربند ایمنی کرده بودند، برخورد کرد.

حسینی با اشاره به اینکه وظیفه پلیس در زمینه متکدیان جمع‌آوری و هدایت بوده و وظیفه نگهداری پشتیبانی و مددکاری به‌عهده نهادهای دیگر است، تاکید کرد: مطابق قانون سرعت غیر‌مجاز، شیشه دودی و آلودگی صوتی از مصادیق جرایم خودروهایی است که به شدت با آنها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه به نقش حرفه خبرنگاری در ایجاد امنیت و احساس امنیت کاملاً واقف هستیم، اضافه کرد: رسانه‌ها در کنار نیروی انتظامی یاری‌رسان مسئولان در حل مشکلات شهرستان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار