رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در مناطق کوهستانی استان با بارش برف و کولاک مواجه هستیم، گفت: توصیه می‌شود رانندگان از سفرهای غیرضروری در شرایط نامساعد جوی خودداری کنند.
کد خبر: ۷۹۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 18 November 2019

بارش برف در محورهای کوهستانی استان سمنان/ رانندگان احتیاط کنند

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از صبح امروز دوشنبه شاهد بارش برف و باران در محورهای استان سمنان هستیم، ابراز داشت: هم‌اکنون مناطق کوهستانی چاشم، خطیر کوه و فولاد محله در مهدی‌شهر و خوش ییلاق و توسکستان در شاهرود بارش برف گزارش‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه در کالپوش نیز برف و باران وجود دارد، افزود: با توجه به این وضعیت محورهای استان سمنان لغزنده خواهند بود و احتمال سرخوردگی خودروها وجود دارد لذا انتظار می‌رود رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه علیرغم بارش برف و باران در محورهای استان راه مسدود شده گزارش نشده است، ابراز داشت: هم‌اکنون محورها باز و تردد در آن‌ها جریان دارد اما به رانندگان عبوری از نواحی کوهستانی توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری در شرایط نامساعد آب و هوایی به‌طور جد پرهیز کنند.

کبیری بابیان اینکه رانندگان حتماً قبل از حرکت تجهیزات زمستانی، پتو، آب جوش و غذا را به همراه داشته باشند، اضافه گرد: رانندگان در صورت الزام به سفر حتماً زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و قبل از حرکت در شرایط عادی یک‌بار بستن زنجیر چرخ را امتحان کنند تا در صورت مواجه با یخ‌زدگی و برف مشکلی برای آن‌ها وجود نداشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار