با حضور وزیر نیرو:
مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان سمنان از افتتاح مجتمع آب‌رسانی ۵۶ روستای گرمسار و آرادان با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: برای این مجموعه ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
کد خبر: ۷۹۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 18 November 2019

مجتمع آب‌رسانی ۵۶ روستای گرمسار و آرادان افتتاح شد

به گزارش تابناک سمنان: منصور کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه صبح امروز دوشنبه مجتمع آب‌رسانی ۵۶ روستای گرمسار و آرادان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، ابراز داشت: برای بهره‌برداری از این مجموعه ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش رضایت مردم و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها مهم‌ترین هدف این طرح است، افزود: ارتقا سطح بهداشت و معیشت مردم، کاهش هزینه‌های محتمل آتی در بخش بهره‌برداری از دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان سمنان بابیان اینکه در این طرح به دنبال افزایش کمیت و کیفیت آب در روستاها هستیم، ابراز داشت: بالا رفتن حجم ذخیره آب در پیک مصرف و کاهش هدر رفت و اتفاقات از دیگر اهدافی که در این مجتمع‌های روستایی به‌طور جد دنبال می‌شود

کشاورزیان بابیان اینکه این طرح سال ۹۵ کلید خورده بود، تصریح کرد: مجتمع ۵۶ روستایی شهرهای گرمسار و آرادان داری ۱۷ هزار و ۶۷۴ نفر جمعیت و هشت هزار و ۷۰۵ مشترک است که امروز به بهره‌برداری رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار