وزیر بهداشت ودرمان خبر داد:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مقرر شده استان کرمانشاه به قطب بیماران خاص و صعب العلاج و حتی قطب جذب توریست سلامت تبدیل شود.
کد خبر: ۷۹۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 12 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح بیمارستان سوختگی گلستان کرمانشاه،در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزنشینان غیور کرمانشاهی همواره مورد احترام مسئولین کشوری هستند. استان به عنوان یکی از استان های مرزی و شهر کرمانشاه به عنوان یک شهر پر اهمیت در ارائه خدمت مطرح است.

وی خاطر نشان کرد:از دیرباز بیماران از سایر شهرها، به خصوص استان های همجوار مثل ایلام برای درمان به این استان می آمدند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مقرر شده استان کرمانشاه به عنوان یکی از نقاط مهم کمتر توسعه یافته در کشور، مورد توجه قرار گیرد، گفت: امروز شاهد افتتاح یکی از مهمترین بخش ها به عنوان بخش مراقبت از بیماران سوختگی هستیم. سعی کردیم یکی از بخشهای بسیار مجهز، دارای همه تخصص ها و امکانات برای رسیدگی به بیماران سوختگی که از نقطه صفر تا انتها باشد را راه اندازی کنیم.

نمکی در پایان افزود: در غرب کشور شاهد بیماران سوختگی به دلایل متعدد هستیم اما در حال حاضر تعداد بیماران رو به کاهش است. قسمت‌هایی برای رادیوتراپی بیماران سرطانی و فعالیت‌های دیگر تشکیل شده که در حال راه اندازی است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار