معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبان در رشته همنام با مدرک کارشناسی خود ضرورتی ندارد که شرکت کنند.
کد خبر: ۷۹۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 07 November 2019

پنجشنبه آخرین مهلت ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور

به گزارش تابناک سمنان: مرتضی محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه ع درباره کنکور ارشد فراگیر پیام نور اظهار کرد: منابع مشخصی برای داوطلبان کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۹۸ در نظر گرفته شده است و سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور منابع این آزمون را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

او افزود: مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور داوطلب را به کسب رتبه قبولی نزدیک می‌کند، اما در صورتی که داوطلبان با برنامه ریزی به مطالعه منابع ارشد فراگیر پیام نور بپردازند.

محسنی ادامه داد: معنای دانش پذیر در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به این معناست که داوطلبان با شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۹۸ - ۹۹ به سوالات دروس ترم اول این مقطع پاسخ می‌دهند.

او گفت: نام دروس دوره دانش پذیری هر یک از رشته‌های تحصیلی به همراه منابع درسی هر یک از دروس فارسی و انگلیسی، نام مؤلف و ناشر و سایر توضیحات در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.

 

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ابراز کرد: داوطلبان برای شرکت در آزمون فراگیر پیام نور ضرورتی ندارد در رشته همنام با مدرک کارشناسی خود شرکت کنند و دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته رسمی و بالاتر یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی به شرط فارغ التحصـیلی تا ۳۰ بهمن ۹۸ می‌توانند بدون توجه به نوع رشته تحصیلی کارشناسی خود در یک رشته گرایش از رشته هـای امتحـانی بـه جـز رشـته هـای مهندسی معماری و طراحی شهری ثبت نام کنند.

محسنی گفت:مهلت ثبت نام برای پذیرش دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته پیام نور ورودی بهمن ماه سال ۱۳۹۸ ۱۶ آبان ماه پایان می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار