کد خبر: ۷۹۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ 03 November 2019

امروز یک‌شنبه ۱۲ آبان اعضای شورای شهر بندرعباس، افزایش نرخ کرایه اتوبوس را تصویب کردند و بر این اساس کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری از ۱۰۰۰ تومان به ۱۲۰۰ تومان تغییر می‌یابد.
این جلسه با حضور هاشمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بندرعباس برگزار شد و طرح پیشنهادی این معاونت مبنی بر افزایش ۲۰درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری با ۷ رای موافق و ۳ رای مخالف اعضای شورای به تصویب رسید. این مصوبه درصورت تایید فرمانداری بندرعباس اجرایی خواهد شد.
پیشنهاد دیگر شهرداری افزایش ۵۰درصدی نرخ اتوبوس ویژه دانشگاه هرمزگان بود که پس از بررسی در کمیسیون حمل‌ونقل شورا به ۲۵درصد کاهش یافته بود. این طرح با ۵ رای موافق و ۵ رای مخالف نهایتا به تصویب نرسید تا کرایه ۲ هزار تومانی اتوبوس دانشگاه هرمزگان فعلا بدون تغییر باقی بماند.
به نوشته‌ی خبرگزاری فارس، پیشنهاد بعدی شهرداری افزایش ۴۰درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های بندرعباس بود که در کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا تا میزان ۱۵درصد کاهش یافته بود و پس از بحث‌های فراوان و اعلام نظرات اعضای مخالف و موافق، مقرر شد دوباره به کمیسیون حمل‌ونقل شورا برگردد تا پس از بررسی‌های تخصصی‌تر دوباره برای تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا بیاید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار