کد خبر: ۷۹۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 02 November 2019
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان مرد و زن هر سه مقطع تحصیلی این استان به هیچ وجه حق تنبیه بدنی دانش آموزان استان را ندارند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس ماده ۷۷ آئین نامه اجرایی مدارس تنبیه بدنی دانش آموزان از سوی کادر آموزشی و اداری تخلف  محسوب می شود.
وی افزود: برخورد قاطع و قانونی با خاطیان از این آئین نامه اجرایی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تنبیه بدنی دانش آموزان خط قرمز مسئولان این اداره کل است و چنین موضوعی با جدیت و به طور مستمر رصد می شود.
زارع پور عنوان کرد: تنبیه بدنی دانش آموزان به هیچ عنوان پسندیده نیست و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز بی تفاوت از کنار آن نخواهند گذشت.
وی ابراز داشت: معلمان کهگیلویه و بویراحمد باید در هر شرایطی بتوانند رفتار خود را کنترل کرده و از تنبیه بدنی دانش آموزان بپرهیزند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
عزیزم وقتی خبر از مدارس و کلاس درس ندارید اینگونه اظهار نظر می فرمایید راستی چرا شما همه ساله آغاز سال تحصیلی را در مدارس دخترانه آن هم مدارس خاص کنترل شده دخترانه برگزار می کنید و جرات نمی کنید در مدارس پسرانه برگزار کنید و اگر برگزار کنید پسرها شما را هو می کنند اگر راست می گویید فقط یک ساعت (یک زنگ) سر کلاس یکی از مدارس پسرانه متوسطه دوم تنهایی حاضر شوید و تدریس کنید آن موقع اظهار نظر فرمایید ببین اجازه می دهند که تکان بخوری؟ اشک از چشم هایت در می آورند اگر گرز بر سرت نکوبند!!!!! ثانیا جناب آقای مدیرکل محترم که این 7 سال از یک مدرسه و یک کلاس درس بازدید نداشتی !!!!! آن بخش نامه های دست و پا گیر شما باعث این مسائل شده است از جمله اینکه نرم کلاس 40 نفر است در یک کلاس 40 نفره کجا معلم می تواند تدریس کند اصلا کنترل از دستش خارج است!!! آیا شما مشاور و مربی تربیتی و مدیر توانمند و معاون توانمند و علاقه مند به مدارست فرستادی و اگر فرستادی انجام وظیفه می کنند کلاس درس را برای معلم آماده کردند جو مدرسه آمادگی برای تدریس معلم دارد؟!!!! ثالثا در کنار تشویق باید تنبیه هم باشد و گرنه تربیت صحیح انجام نمی گیرد شما بخشنامه عدم تنبیه را چماقی کردید بر سر معلم و مدیر و اولیاء همین باعث بی نظمی در مدارس شده که شما نمی توانی سرک به مدارس کشی!!!!!! بنابراین اول از خودتان شروع کنید و درست مدارس را رهبری و نظارت کنید تا الان مجبور نباشید اظهار نظری کنید که برای افراد جامعه سئوال باشد که مگر در مدارس چه می گذرد و چه خبره؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
لطفا به داددانش آموزان مدرسه جابربن حیان در....برسید.موسس بسیار بداخلاق است وبه حرف هیچ کس اهمیت نمیدهد
ولی دانش آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
اتفاقا بخشی از تربیت دانش آموز در مدرسه هست و معلم حق تنبیه کردن دانش آموز دارد و واقعا خیلی از معلمین دلسوز دانش اموز خود هستن
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
خودم قبلاباتنبیه خصوصا تنبیه بدنی درمدرسه کاملا مخالف بودم،اماحالابرای من ثابت شدکه تشویق به همراه تنبیه بدنی البته بارعایت اصول وقواعدآن بایددرمدرسه قانونی اعلام شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار