رئیس ستاد یوم الله سیزدهم آبان با بیان اینکه سرمنشأ براندازی حکومت در کشورهای مختلف آمریکاست، گفت: شرایط منطقه ایجاب می کند استکبارستیزی هر چه قوی تر، آشکارتر و منسجم تر در کشورهایی که عضو جبهه مقاومت هستند، صورت گیرد.
کد خبر: ۷۹۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 02 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز  با اشاره به اینکه سخنران مراسم یوم الله 13 آبان سال جاری سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران است مطرح کرد: پیامی که در روز استکبارستیزی می توان رساند این است که ملت ها باید هوشیار و بیدار در همه جا حضور داشته باشند زیرا هر جایی که آمریکا حضور داشته باشد، جز شیطنت، براندازی و لطمه به آن ها خاصیت دیگری ندارد.

 وی افزود: تعجب برانگیز است که برخی قصد کنار آمدن با مواضع آمریکا را دارند در حالیکه اگر آمریکا رفیق 100 درصد کشوری باشد تا زمانی که منافعش محفوظ بماند به رفاقت خود ادامه می دهد در غیر اینصورت، درصدد تخریب همه چیز برمی آید.

وی اظهار کرد: جابجا کردن نیروهای آمریکا از عراق و سوریه، بهترین سند و مدرک است که این دولت تنها به منافع خود فکر می کند و مصالح خویش را در نظر می گیرد لذا سه مؤلفه سالگرد تحریم ها، دفاع از نظام و شرایط منطقه ایجاب می کند 13 آبان امسال متفاوت تر و باشکوه تر از سال های گذشته در کشور برگزار شود.

روحی یزدی با بیان اینکه شعار سراسری 13 آبان امسال در سراسر کشور، «استکبارستیزی و مقاوت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» خواهد بود، تأکید کرد: مراسم امسال تنها مختص حضور دانش آموزان نیست بلکه راهپیمایی تمام اقشار در تمام سنین است تا پیام این حضور به گوش مسؤولین آمریکا و کسانی که به فکر توطئه علیه ایران هستند، برسد.

رئیس ستاد یوم الله سیزدهم آبان با بیان اینکه اصل سرآغاز 13 آبان سه حادثه مهم است که در سال های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و پس از آن به عراق به دلیل تفکرات روشنگرانه و ایستادگی در مقابل مصوبه کاپیتولاسیون در سال 43 یکی از این حوادث بود.

وی افزود: کشتار دانش آموزان حامی دانشجویان تظاهرات کننده علیه رژیم شاهنشاهی در سال 57 یکی دیگر از این حوادث مهم بوده و نقطه عطف دیگر، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است. دانش آموزان فراموش نکنند 13 آبان متعلق به آن هاست اما نباید تصور انحصاری بودن آن صورت گیرد و همه باید تلاش کنند در این راهپیمایی شرکت کنند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در کرج از میدان توحید - بلوار امامزاده حسن(ع) - مصلی امام خمینی (ره) کرج با سخنرانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی افزود: در شهرستان فردیس از فلکه دوم - فلکه اول- خیابان امام حسن(ع) به جنب مصلیتعیین شده  است.
 در شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ  نیز مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان امام خمینی(ره)، خیابان امام خمینی(ره) بلوار مصلی به چهار راه امام خامنه ای(مدظله العالی) خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مردم شهرستان نظرآباد نیز  از مسجد غدیریه، خیابان انقلاب، میدان جانبازان، خیابان شهید مصطفی خمینی شمالی به میدان سپاه راهپیمایی خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان اشتهارد نیز از مقابل مدرسه حضرت ولی عصر (عج)، خیابان شهید چمران به سمت خیابان امام خمینی(ره)، مسجد جامع، بلوار آیت الله طالقانی(ره) به گلزار شهدا خواهد بود.
روحی یزدی اظهار داشت: مردم طالقان نیز از میدان جلال آل احمد (میدان معلم) به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان راهپیمایی دارند.

برچسب ها: روحی یزدی ، 13 آبان ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار