کریم حمیدوند مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز در آستانه انتخابات استعفا داد.
کد خبر: ۷۹۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 28 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ یک منبع آگاه از استعفای كريم حمیدوند مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز خبر داد.
به گفته این منبع آگاه حمیدوند فردی را به عنوان معاونش معرفی کرده که تجربه کافی در بحث انتخابات دارد ولی با مخالفت استاندار البرز مواجه شده است و مناقشه در رابطه با این فرد موجب استعفای مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری شده است.
گفته می شود استاندار البرز این استعفا را پذیرفته و در حضور حمیدوند به صورت تلفنی از فرد دیگری برای جایگزینی این پست دعوت کرده است.

شنیده ها حاکی از آن است در پی استعفاهای اخیر صورت گرفته در استانداری البرز، عیسی قبادی، مدیرکل اجتماعی فرهنگی این استان نیز استعفای خود را به استاندار البرز ارائه کرده است.

این گزارش می افزاید: عیسی قبادی صبح امروز در سکوت خبری به عنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین معرفی شد.

پیش از این 4 معاون استاندار البرز و چندین مورد از نیروهای بخش های مختلف استانداری با شرایط مشابهی رفتنی شدند و دخالت استاندار در حوزه اختیارات معاونان و مدیران کل از جمله دلایل استعفای این افراد عنوان شده است.
حمیدوند 17 اردیبهشت سال جاری با حکم عزیز‌الله شهبازی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز را بر عهده گرفته بود و کمتر از شش ماه در این حوزه مشغول بود.
در روزهای گذشته نیز جواد صادقلو به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری البرز منصوب و در فاصله چند ساعت به عنوان سرپرست فرمانداری نظرآباد معرفی شد.
انتصاب مجید محنایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز بیش از دو هفته دوام نیاورد و محنایی هم رفتنی شد.
سعید ناجی هم که 11 فروردین ماه سال جاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز شده بود به یک باره و بدون مشخص شدن دلیل قطع همکاری از البرز رفت و معاون استاندار هرمزگان شد.
در روزهای گذشته آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این رفت و آمدهای پی در پی نشان را نشان از عدم ثبات مدیریتی و ناپختگی مدیران استان دانست.
در حالی که کمتراز 5 ماه به انتخابات مجلس باقی مانده است استانداری البرز هنوز معاون سیاسی، امنیتی ندارد و در حالی که بخش اصلی امور اجرایی انتخابات بر عهده مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری است این مدیرکل هم استعفا داد تا نگرانی در رابطه با برگزاری انتخابات در این استان تشدید شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار