آقای فرماندار پاسخ دهید؛
اخیرا آقای ذوالقدر نماینده دهه هشتم مجلس شورای اسلامی ادعا کرده است که فرماندار سیریک را از اولین انتصاب او بعنوان بخشدار تا فرمانداری آن بواسطه و خواهش پدرش منصوب کرده است!
کد خبر: ۷۹۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ 27 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ اخیراً آقای ذوالقدر نماینده دهه هشتم مجلس شورای اسلامی ادعا کرده است که فرماندار سیریک را از اولین انتصاب او بعنوان بخشدار تا فرمانداری آن بواسطه و خواهش پدرش منصوب کرده است! 

انتصاب شما از سوی کدام مقام بوده است؟/استاندار یا نماینده مجلس؟!

برخی نزدیکان ذوالقدر و فرماندار سیریک نیز با توجه به معذوریت‌های خود ، مطالبی را در فضای مجازی قلمی کردند که لازم دانستیم پیرو آن مطالب، نکاتی کلیدی را به استحضار مردم شریف هرمزگان من جمله مردم عزیز سیریک برسانیم.
آنچه مسلم است انتقاد اساسی بر سخنان بی پرده جناب آقای ذوالقدر وارد است چرا که در ذهن مردم سیریک اکنون سوالاتی مطرح شده است که ممکن است آینده و سلامت انتخابات مجلس در سیریک را به شدت زیر سوال ببرد!
کاملاً و مانند روز روشن است و ایمان داریم که جناب ذوالقدر سخنان خود را از روی خرد ، به دور از احساس و صادقانه عنوان کرده‌اند ، پس بهتر است با طرح فرار ذوالقدر ، افکار مردم عزیز استان را به سخره نگیریم.
افکار عمومی به خوبی تفاوت حرف شوخی و جدی یک نماینده را می‌فهمند و تحلیل می‌کنند ، و بهتر اینکه در خصوص توانمندی فرماندار نیز که عملکردش خوب است یا بد ، خود مردم سیریک اعلام نظر کنند نه یک نفر که در فضای مجازی خود را نماینده واهی جوانان سیریک معرفی کرده است.!
جناب ذوالقدر کاملاً واضح گفتند که دلیل فرماندار شدن یک بخشدار سفارش پدر بخشدار بوده است نه شایستگی شخص فرماندار ! و اگر اکنون طرفداران قلم به دست و اتاق فکر جناب ذوالقدر و فرماندار ناتوان، می‌خواهند خلاف این را به مردم القا کنند یک راه بیشتر وجود ندارد و آنهم اینکه شخص اول استان یعنی جناب همتی استاندار هرمزگان به تشریح نحوه‌ی انتصاب فرماندار سیریک بپردازد و بگوید که اصولاً جناب بخشدار در طی چه فرایندی به عنوان فرماندار انتخاب شدند.
ما نیز منکر استفاده از نیروهای بومی نیستیم اما در خصوص فرماندار سیریک فقط یک نکته اساسی وجود دارد و آن هم اینکه اگر لازم است مدیران و فرمانداران با نمایندگان مجلس هماهنگ باشند مربوط به بعد از انتصاب است ، نه قبل از انتصاب، به گونه‌ای که یک نماینده بخواهد تصمیم شخص اول استان را با سخنان صریح خود ، زیر سؤال ببرد؟ در ثانی یک فرماندار باید تابع استاندار خود باشد نه تابع یک نماینده ، چرا که دست نشاندگی را در اذهان متبادر می‌سازد که خلاف اصول اولیه مدیریت کلان استان به شمار می‌رود.
فراموش نکنیم که کار یک نماینده مجلس قانون گذاری است و نظارت، نه انتصاب یک مدیر یا فرماندار و یا حتی دخالت در انتصاب یک کارمند ساده!
ما نیز اعتقاد داریم که مردم شرق هرمزگان به خصوص شهرستان سیریک، مردمانی صبور، متین و بردبار هستند و همیشه مانند کوه پشت فرزندان جوان و لایق خود میایستند، نه پشت فرزندانی که با سفارش پدر بر سر مناصب گمارده شده‌اند ! کدام عقل سلیم است که توانمندی یک مدیر را ببیند و کتمان کند؟
ما بر خلاف برخی تازه به دوران رسیده‌ها، معتقد به نابودی و محو شدن افراد نیستیم ، چرا که اصولاً تفکر حذف افراد، یک تفکر بی‌اساس است و تأکید ما فقط بر استفاده از افراد توانمند ، متفکر ، مدیر و کارآمد است که باید همواره مدنظر استاندار و نمایندگان قرار بگیرد ، نه خوشگلی و زیبایی یک فرد!
هنوز یادمان نرفته که مخالفت و زاویه نمایندگان مجلس با انتصاب ناجی به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی فقط یک بازی سیاسی بود که جناب ذوالقدر نیز نقش اساسی در این بازی داشت و گرنه همه می‌دانند که همتی خود به تنهایی، اراده‌ای در انتصابات اخیر در استان نداشته و ندارد.
نکته پایانی اینکه اگر سخنان ذوالقدر حقیقت داشته باشد باید فاتحه انتخابات مجلس در حوزه شرق را خواند و قدر مسلم فریدون همتی باید نقش خود را در استانداری هرمزگان شرح دهد که با حضور او در استان به عنوان عالیترین مقام وزارت ، چگونه ذوالقدر چنین ادعایی دارد؟!
از سویی دیگر اگر سخنان ذوالقدر خلاف واقع و کذب است عقل سلیم میگوید بهتر است فرماندار سیریک یا روابط عمومی استانداری هرمزگان نسبت به آن موضوع ، از خود واکنش نشان دهند! نه اینکه پاسخگویی به شبهات به دست افراد فاقد هرگونه صلاحیت سپرده شود..!

مطلب مرتبط:

اندک اندک جمع خوشگلها ، فرماندار می‌شوند!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
حرف حساب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
واقعا دمتون گرم
حرف حسابی زدید
احسنت به سایت تابناک که جیره خور هیچ کس نیست و انتقاد صحیح می کنه
متاسفانه با اومدن همتی، نمایندگان حسابی دارن تاخت و تاز می کنن و تو ادرات با انتصاب هاشون نیرو جذب می کنن.
دوره جادری به هیچ عنوان اجازه این کار رو نمی داد
احساسس میشه ازضعف همتی استفاده می‌کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
با سلام
به نظر من بحث کاملا درستی رو مطرح کردی و تشکر از به روز بودن سایت اتتون در اطلاع رسانی
بقیه سایت های خبری هرمزگان که خواب تشریف دارن
با یک نگاه به ادارت و سازمان های استان می تونید ببنید که از الان برخی کارمندها دارن تو ستادهای دوستان کاندید و نماینده فعلی فعالیت می کنن و حتما بعد از رای اوردن نماینده محترم این افراد توقع پست گرفتن تو اون سازمان یا یک سازمان دیگه رو دارن
و همین مساله باعث عقب افتادن استان شده
سیاسی کاری شده افت استان
محسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
لایک
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
فرماندار ما از همه لحاظ مقبولیت دارد
خیال شما راحت برادر محترم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
جمالدینی که خیلی خوبه تخریب بسه دیگه آقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
لایک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
عالی بیست
سوزناک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
اقای همتی برای این که بتواند مشاور عالی بازنشسته خود را غیر قانونی حفظ کند و چند نفر ایلامی را که با خود به هرمزگان آورده و به آنان پست داده نگهدارد ناچار است در بسیاری انتصابات به نمایندگان امتیاز بدهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار