در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فقط ۲ درصد از ادارات دولتی استان هرمزگان حضور دارند و از این ۲ درصد هم پاسخگوی شهروندان نیستند آیا سازمان بازرسی می‌تواند دستگاه‌ها را الزام به پاسخگویی کند؟
کد خبر: ۷۹۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 25 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ آیا استاندار هرمزگان می‌تواند از اختیارات شورای تأمین برای بایکوت کردن شهروندان استفاده کند! تا برخی از خبرنگاران و شهروندان را به ساختمان استانداری هرمزگان «ممنوع الورود» کند؟ برای جلوگیری از این اقدام «استاندار» اگر سازمان بازرسی راه مماشات را در پیش بگیرد درست است؟ آیا باید برای وعده حمایت قوه‌قضائیه از خبرنگاران افشاگر و صیانت از حقوق شهروندی در استان هرمزگان فاتحه بفرستیم؟

چند سؤال از سازمان بازرسی کل استان هرمزگان

در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فقط ۲ درصد از ادارات دولتی استان هرمزگان حضور دارند و از این ۲ درصد هم پاسخگوی شهروندان نیستند! آیا سازمان بازرسی می‌تواند دستگاه‌ها را الزام به پاسخگویی کند؟

استاندار هرمزگان دلیل واگذاری جزایره ناز را به دلیل پرتردد بودن و نداشتن وضعیت نامناسب برای اینکه اتفاقات ناگواری پیش از این رخ ندهد اعلام کرد! آیا از نظر سازمان‌بازرسی واگذاری جزایر کشور و سواحل به اسم پرورش میگو و از این قبیل واگذاری‌ها مورد تأیید است؟

با توجه به اینکه رقم مشاورین استاندارهرمزگان از شمارش دارد خارج می‌شود آیا سازمان بازرسی برای استانداران داشتن بیش از چهار مشاور را تأیید می‌کند؟

استانداری هرمزگان در پاسخ به اعلام فیش حقوق دریافتی استاندار، معاونین و مشاورینش اعلام کرد جزو اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده است! و اين دستگاه مجاز به ارائه آن به شخص غير مسئول نيست! آیا سازمان بازرسی کلا این رویه را در ادارات دولتی استان تأیید می‌کند؟

موضع سازمان بازرسی در عدم پرداخت مالیات پزشکانی که عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند و کلا مشغول زیباسازی هستند چیست؟

آیا گرفتن ورودی درب فرودگاه بین المللی بندرعباس از نظر سازمان بازرسی قانونی است ؟

سازمان بازرسی استان هرمزگان یک آماری از نتیجه پیگیری‌هایش از شکایات و درخواست‌های مردمی بدهد که بدانیم شهروندان هرمزگانی در مراجعه به این سازمان چه نتیجه‌ای می‌گیرند؟

نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی آیا تخلفاتی داشته‌اند که سازمان بازرسی از آنها مطلع است لطفاً اعلام کند؟

پیشروی در ساحل شهر بندرعباس و «ساخت و ساز» در آن آیا مورد تایید «سازمان بازرسی و دستگاه قضایی» است؟

آیا ریختن فاضلاب‌های شبانه «شرکت آب و فاضلاب» به دریا در شهر بندرعباس نظر به اخطارهای قبلی قضایی از نظر سازمان بازرسی قانونی است؟

بررسی کلیه پرونده‌های موجود قضایی در استان هرمزگان چند سال زمان می برد؟

موضع سازمان بازرسی در مورد تخلفات توزیع آگهی‌های دولتی توسط اداره کل ارشاد استان و بد حسابی ادارات در پرداخت مطالبات رسانه‌ها چیست؟

سازمان بازرسی گرفتن ویزیت دوبرابری به اسم مشاوره‌ پزشکی در مطب‌ها را قانونی می‌داند! یا بی‌قانونی؟

در وضعیت بحران آب حفر چاه‌های غیرمجاز و عدم برخورد در استان از نظر سازمان بازرسی آیا قانونی است؟

چرا قاچاق از مبادی رسمی بنادر استان وارد می‌شود؟ اسامی کسانی که از این پدیده شوم سود می‌برند را سازمان بازرسی اعلام کند؟

در کل استان طی 10 سال اخیر تخلفی در شهرداری‌ها رخ نداده که حتی سازمان بازرسی پیگیری نماید!؟

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
فارغ از اینکه پی گیریها و تلاشهای تابناک هرمزگان ، چه اندازه تاثیر گذار بوده اما مسلما یکی از موثرترین افشا کننده تخلفات بوده و انصافا روشنگری های زیادی داشته. با اینکه نمیدونم اعضا و مدیران آن چه کسانی هستند اما خسته نباشید و خدا قوت به تمامی کارکنان و خبرنگارانش دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
اول باید دید پرسنل سازمان بازرسی استان خود چه کسانی هستند چه امکاناتی دارند وضع مالیشان چطوره ازقبل چی داشتند حالا چی دارند خودش جای بحث داره
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
ممنون از سوالت خوب
ولی سوال خیلی زیاده تابناک جان
1-استاندار محترم فرمودن فرمانداران و شهرداران و بخشداران باید خانواده اشون رو ببرن محل خدمت، اما واقعا اینجوری شده؟؟ البته بگذریم از اینکه هنوز خانواده استاندار محترم و معاون اقتصادی و کل تیم همشهری هایش که آورده هنوز تهران تشریف دارن و احساس می‌شود این دوستان به بهانه شرکت د رجلسه هر هفته با هزینه دولت می رن بهشون سر می زنن و حق ماموریت هم دریافت می کنن.
2-وضعیت نابسامان شهرداری بندرعباس در مجوزهایی که داره صادر می کنه و رسما شده تراکم فروش ایا تا به حال بررسی شده؟
3-انتصاب های فامیلی که داره تو استان و با فشار نمایندگان محترم انجام میشه؟ تا حالا برررسی شده؟
شخص با مدرک علوم اجتماعی و خبرنگاری، شده مدیرکل اقتصادی بزرگترین قطب اقتصادی ایران، چرا؟ چون نماینده محترم فشار اروده؟یا شخصی هم که هیچ سابقه کاری ندارد با سن بالا شده معاون استاندار
و......و.و
تابنتک جان مطمیئن باش تا حالا همونجوری که کسی پیگری نکرده و کسی هم جواب نداده بازم به جایی نمی رسی
در هر حال موفق باشی و همیشه پیگیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
سازمان بازرسی فیش حقوقی استاندار و معاونین و مدیران کل استانداری و مشاورینش رو باید در طول 2 سال بررسی کنه و مردم استان حق دارند که اطلاع داشته باشند ...ودارن از پول بیت المال و مردم حقوق می گیرند از ........................................................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار