رئیس کل داددادگستری استان هرمزگان خبر داد:
صالحی اعلام کرد: طی چهار سال اخیر یک سوم پرونده های طلاق در حاجی آباد کاهش داشته است.
کد خبر: ۷۹۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 25 October 2019

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان بازدید از حوزه قضایی حاجی آباد اعلام کرد: طی چهار سال اخیر یک سوم پرونده های طلاق در این شهرستان کاهش یافته که این موضع مبین برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات مناسب از سوی مسئولین قضایی حاجی آباد است.

وی اظهار داشت : نقش علما و ائمه جمعه و جماعت در آگهی بخشی به مردم نقشی بی بدیل و تأثیرگذار است که ضرورت دارد با بهره گیری از این ظرفییت ارزشمند گام های مؤثرتری در جهت کاهش آمار طلاق و آسیب های اجتماعی برداشته شود.

صالحی تصریح کرد : پانصد نفر از زندانیان در شهرستان حاجی آباد به اشتغال به کار مشغولند و با تدوین طرحی در این زمینه قصد داریم تا زمینه اشتغال تعداد بیشتری از زندانیان این شهرستان فراهم گردد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از انتصاب قدرت الله فراز به عنوان دادستان جدید شهرستان حاجی آباد خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه به همراه جمعی از مسئولان قضایی در دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم شهرستان حاجی آباد مطالبات آنها را بررسی کرد.

در جریان این دیدار که در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد و بیش از پنج ساعت به طول انجامید ، هر یک از مراجعان درخواست‌های خود را با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان در میان گذاشتند و درخصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

گفتنی است، زیارت آستان مقدس امام زاده سید محمد شهرستان حاجی آباد، حضور در گلزار شهدای و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی، دیدار با امام جمعه، فرماندار، مسئولین اجرایی و روحانیون و خانواده معظم شهدا دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان بازدید از شهرستان حاجی آباد بود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار