کاشکی ادامه‌ای را برای فیلم حماسی می‌ساختند که همین بیمار چندین ساعت در بخش فوریّت‌ها معطل ماند و چند ساعت بعد به اورژانس جراحی منتقل گردید و اکنون در کجا به سر می‌برد؟
کد خبر: ۷۹۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 22 October 2019

«تابناک هرمزگان»، حسن عباسی؛ از وقایع روز گذشته فیلمی یک دقیقه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر انتقال بیماری با بالگرد از «بستک» به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با آهنگی حماسی و هیجانی! احساس می‌شود مسئولین مربوطه این اقدام را مبدل نمودند به نمایشی برای پوشش دادن ضعف‌ها و کاستی‌های خویش علی‌الظاهر هرجا کم می‌آورند بالگردشان را هوا می‌کنند اما چرا گزینشی؟

کاشکی ادامه‌ای را برای فیلم حماسی می‌ساختند که همین بیمار چندین ساعت در بخش فوریّت‌ها معطل ماند و چند ساعت بعد به اورژانس جراحی منتقل گردید و اکنون در کجا به سر می‌برد؟
به جای نشان دادن ظواهر به مردم «بد» نیست باطن کار را هم به نمایش بگذارید که خدای ناکرده نشان دادن ظاهر آراسته و آرایش کرده زمینه‌ای برای فریب مردم و مسئولین نباشد.
با توسل به سخن معروف امام خمینی(ره) که گفتند: «عالم محضر خداست ، در محضر خدا معصیت نکنید» پاسخ به چند سؤال خالی از لطف نیست؛ هر پرواز این بالگرد برای بیت المال چقدر هزینه بر می‌دارد و سهم هرکس چقدر است؟ راستی این بالگرد در سانحه‌ی کوه نوردی روز جمعه کجا بود؟ آیا اعتقاد دارید به نظارت و نگاه خدا؟ آیا بالگردبازی فقط نشده وسیله‌ای برای پولدار شدن گروهی نه کمک به بیماران؟ برخورد گزینشی در استفاده از «بالگرد» اسمش چیست؟
بهترین‌های این کشور بدون هیچ‌گونه چشم داشتی جان خود را دادند تا ایران اسلامی سربلند و سرافراز بماند و مردم آن در آسایش و آرامش به سر برند ، تا بحال فکر کردید که شما کجای داستان هستید؟.
امیدوارم در روز جزا در پیشگاه خداوند، شهدا و امام شهدا شرمنده نمانیم ، پس تا وقت داریم و می‌توانیم به اصلاح خویش بپردازیم چونکه پول ، مال و موقعیت‌های دنیوی برای کسی نمی‌ماند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار